کد خبر: ۷۷۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۴۲۸
روز‌های پنج‌شنبه و جمعه این هفته دیدار‌های دوم تیم‌ها در لیگ برتر هجدهم برگزار می‌شود.
تقابل جذاب رفیعی با پرسپولیس در «آزادی»/ استقلال از ذوب‌آهن تبریزی را گرفت؛ امتیاز هم می‌خواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان روز‌های پنج‌شنبه و جمعه این هفته با برگزاری ۸ دیدار آغاز می‌شود.

لیگ هجدهم در شرایطی به هفته دوم خود رسیده که تا پیش از آغاز بازی‌های این هفته تیم سایپا در صدر جدول رده بندی قرار دارد. 

هفته دوم 

پنج‌شنبه ۱۱ مرداد 

پارس جنوبی جم - نفت مسجد سلیمان/ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه تختی جم 

این دیدار که اولین بازی هفته دوم لیگ برتر هجدهم است برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. البته این بازی برای جمی‌ها که میزبان هستند اهمیت بیشتری دارد و دلیل آن هم این است که پارسی‌ها در بازی قبلی خود مقابل فولاد خوزستان نتیجه را واگذار کرده و نمی‌خواهند دومین شکست فصل را در دومین دیدار لیگ هجدهم کسب کنند. از طرف دیگر نفت مسجد سلیمان هم که این روز‌ها مشکلات زیادی دارد به دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر است. مسجد سلیمانی‌ها اگرچه مشکلات زیادی داشتند، اما در بازی قبلی خود موفق شدند تیم تراکتورسازی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر است را با نتیجه بدون گل متوقف کنند. 

ذوب‌آهن اصفهان - استقلال تهران/ ساعت ۲۰:۴۵/ ورزشگاه فولادشهر اصفهان 

تیم ذوب‌آهن که این روز‌ها در شرایط خوبی قرار دارد و با هدایت امید نمازی تیمی منسجم نشان داده است، قصد دارد مقابل استقلال نه‌چندان منظم به اولین پیروزی خانگی خود در فصل جدید دست پیدا کند. ذوبی‌ها با سرمربیگری امید نمازی بازی قبلی خود مقابل نساجی مازندران را با یک گل پیروز شدند و از این رو لیگ را با قدرت آغاز کردند.

استقلال هم که در هفته‌های اخیر دچار تغییرات گسترده‌ای در کادر مدیریتی خود شده، می‌خواهد اولین پیروزی خود را در فصل جدید در فولادشهر رقم بزند. استقلالی‌ها در بازی قبلی با نتیجه بدون گل مقابل پیکان متوقف شدند و نمایش چشمگیری هم از خود نشان ندادند. این در شرایطی است که مرتضی تبریزی مهاجم ذوب‌آهن آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل استقلال انجام می‌دهد و از روز شنبه به صورت رسمی به استقلال می‌آید. به نوعی استقلالی‌ها از ذوب‌آهن هم 3 امتیاز می‌خواهند و هم تبریزی را!

استقلال خوزستان - پدیده مشهد/ ساعت ۲۰:۴۵/ ورزشگاه غدیر اهواز

استقلال خوزستان که فصل جدید لیگ برتر را با کسب تساوی یک - یک مقابل گسترش فولاد تبریز آغاز کرده، امیدوار است در دومین دیدار خود در فصل جدید مقابل پدیده که اولین بازی خانگی این تیم محسوب می‌شود پیروز از میدان خارج شود. خوزستانی‌ها که یکی، ۲ سالی است در منظقه سقوط به لیگ یک قرار دارند امید‌های زیادی دارند تا در فصل جدید بتوانند نتایج بهتری نسبت به سال‌های گذشته کسب کنند. از سوی دیگر تیم پدیده بازی اول خود در مشهد را با نتیجه یک بر صفر به قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران واگذار کرده و شاگردان گل‌محمدی دنبال کسب اولین ۳ امتیاز خود در فصل جدید مقابل استقلال خوزستان هستند. 



پیکان - سایپا/ 20:45/ ورزشگاه شهدای شهرقدس

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و سایپا که به دربی خودروسازان معروف است در سال‌ها اخیر همواره یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر بوده و از حساسیت بالایی هم برای دو تیم برخوردار است. پیکان هفته گذشته و در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم مقابل استقلال تهران به میدان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید. شاگردان علی دایی در سایپا لیگ را با قدرت آغاز کردند و با پیروزی 3 بر صفر مقابل سپیدرود در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

 

جمعه 12 مرداد

تراکتورسازی تبریز - نساجی مازندران/ ساعت 20:00/ ورزشگاه یادگار امام تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی باید در دومین دیدار خود به مصاف نساجی برود که بازی قبلی خود مقابل نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسانده است. همچنین تراکتوری‌ها که امسال امید زیادی به قهرمانی با توجه به فعالیت در نقل و انتقالات دارند، باید در اولین دیدار خانگی خود در ورزشگاه بدون تماشاگر به مصاف نساجی مازندران بروند. از سوی دیگر نساجی مازندران که پس از سال‌ها به لیگ برتر راه یافته و دیدار اول خود مقابل ذوب‌آهن را با یک گل واگذار کرده است، قصد دارد اولین پیروزی خود را به دست بیاورد.

 

پرسپولیس - فولاد خوزستان/ ساعت 20:45/ ورزشگاه آزادی تهران 

تیم پرسپولیس در 2 فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و قطعا امسال هم یکی از مدعی قهرمانی است و این تیم در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم مقابل پدیده با یک گل به برتری دست یافت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که امید زیادی به هت‌تریک در قهرمانی لیگ برتر دارند می‌خواهند از هفته اول امتیازات را جمع آوری کنند و از این رو قطعا برای پیروزی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. فولاد خوزستان هم که در دیدار اول مقابل پارس جنوبی جم به برتری 2 بر یک دست یافته امیدواری‌های زیادی دارد تا تهران را با امتیاز ترک کند. تقابل سروش رفیعی و تیمش پرسپولیس که از نیم‌فصل دوم در آن حضور خواهد داشت جالب است.

 

سپیدرود رشت - سپاهان اصفهان/ ساعت 20:45/ ورزشگاه سردار جنگل رشت

تیم سپیدرود رشت که تا همین چند هفته پیش با مشکلات و حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کرد در حال حاضر کمی آرامش گرفته و تیم تحت هدایت خداداد عزیزی در آرامش در حال تمرین کردن است. البته این تیم که تازه شکل گرفته هفته گذشته در اولین دیدار خود به مصاف سایپا رفت و با نتیجه سنگین 3 بر صفر بازی را به حریفش واگذار کرد. از طرف دیگر تیم سپاهان که در نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشت، در بازی گذشته خود مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و به این ترتیب شروع قدرتمندی در فصل جدید نداشت. به همین دلیل انتظار می‌رود سپاهان با تمام وجود برای پیروزی به میدان برود.

 

صنعت نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز/ ساعت 20:45/ ورزشگاه تختی آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در بازی اول خود مقابل سپاهان به تساوی بدون گل دست یافت، قصد دارد مقابل گسترش فولاد تبریز اولین پیروزی خود در فصل جدید را با پائولو سرجیو به دست بیاورد. نفتی‌ها فعالیت نسبتا خوبی در نقل و انتقالات داشتند و مربی و بازیکنان خوبی جذب کردند که همین امر توقع هواداران این تیم را برای موفقیت تیم‌شان بالا برده است. گسترش فولاد تبریز هم که شرایط خیلی خوبی ندارد و تعدادی از بازیکنان اصلی فصل گذشته خود را از دست داده، در بازی اول خود مقابل استقلال خوزستان با نتیجه یک بر یک متوقف شده و مطمئنا این تیم هم تلاش خود را برای پیروزی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: