کد خبر: ۷۷۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۶۱۳
فال روزانه چهارشنبه 10 مرداد 1397
متولد فروردین : باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

متولد اردیبهشت
: از زمانی که شما از دادن جواب "نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

متولد خرداد : صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

متولد تیر : علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

متولد مرداد : اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی نا امید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است. شما دارای فعالیت‌های جنبی بسیاری نیز هستید توصیه می‌شود که فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه تلاش تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

متولد شهریور
: ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می‌شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی‌ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست و جو کنید.

متولد مهر
: زیاد آسان نیست که امروز را به روزی مفرح و به یاد ماندنی تبدیل کنید مخصوصا اگر خوشبختی و شادمانی را به یکی از دوستان نزدیک و یا همسرتان پیوند دهید. مشکل ممکن است از اشتیاق شما باشد که دوست دارید همه چیز را به شخص دیگری ربط دهید . اگر اخیرا شخصی در زندگی شما با یک مسئله عاطفی مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهید. بهترین کار این است که فقط یک شنونده خوب باشید و بدون اینکه سعی کنید کاری را به گردن بگیرید تلاش کنید تا اوضاع را بهتر کنید.

متولد آبان
: امروز بهرام عصبانی در امتداد و هم ترازی عجیبی قرار گرفته است و شما می‌توانید تضادها و تناقض‌های سیاره بخت خود را حس کنید. معمولا با وجود بهرام ادعا کردن و مدعی بودن کار سختی است، اما امروز این سیاره ۱۸۰ درجه چرخیده است! درحالیکه نشانه شما را در مورد توانایی‌هایتان برای حل کردن مشکلات اخیر به شک انداخته‌اند، شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید آنها را تفسیر کنید. استراحت کردن تضمین می‌کند که به کمال رسیدن برای شما از هر فعالیت خاص دیگری مهم تر است. هرچیزیکه حس کردید را بیان کنید و مطمئن باشید که اشنتباه نخواهید کرد.

متولد آذر : امروز شما کمی ‌ازخودراضی شده اید، برای اینکه شما چیزی را می‌دانید که دیگران سعی در فهمیدن آن دارند. اطرافینتان دور و بر شما می‌چرخند و تلاش می‌کنند که همه چیز را به خوبی و خوشی تمام کنند! اما شما می‌دانید که آنها وقت کافی ندارند. اگر آنها فقط کمی ‌منتظر نگه داشته شوند، ناگهان عطارد ظاهر شده و کار بهتری انجام داده و بهشان کمک می‌کند عاقلانه تر و حتی راحت تر کار کنند. افراد دیگر شخصیت خودشان را به شما نشان نمی‌دهند، اما شما در حین کار می‌توانید آن را ببینید!

متولد دی
: گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.

متولد بهمن : امروز ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی‌ها حضور دارد و توجه شما را به سمت افراد دیگر متوجه ساخته است، بنابراین تفكرات دیگران برایتان خیلی مهم شده است. شما امروز زیاد میل ندارید به خودتان فكركنید، چراكه ایده كار كردن با یك دوست به نظرتان خیلی جالب و خوشایند است. اما حواستان باشد محصولاتی كه دیگران عرضه می‌كنند را خریداری نكنید، مگر اینكه در خصوص اصل بودنشان به اندازه كافی تحقیق كرده باشید.

متولد اسفند : حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می‌شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام‌های نامفهومی‌برای دیگران به شمار می‌آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می‌شود.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: