کد خبر: ۷۷۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۰
وزیر کشور تاجیکستان اعلام کرد که تروریست های مسلح با حمله به 7 دوچرخه سوار گردشگر خارجی، چهار تن از آنها را به قتل رساندند.
قتل 4 گردشگر توسط تروریست ها در تاجیکستان
به گزارش خبرداغ ، محل رمضان رحیم زاده، وزیر کشور تاجیکستان امروز در یک نشست خبری گفت که تروریست های مسلح امروز سوار بر یک خودروی تهاجمی، یک کاروان دوچرخه سوار خارجی را در منطقه ای روستایی در 90 کیلومتری جنوب غرب پایتخت زیر گرفته که براثر این حادثه چهار گردشگر آمریکایی، سوئیسی، فرانسوی و هلندی کشته شدند.

وی همچنین از زخمی شدن سه گردشگر دیگر که اتباع سوئد، هلند و فرانسه بودند خبر داد و گفت که یکی از زخمی ها حتی با دشنه زخمی شده است.

رحیم زاده همچنین اعلام کرد که چهار تن از مهاجمان مسلح در عملیات جستجوی مجرمان در حالی که مقاومت می کردند کشته و یک مهاجم هم دستگیر شد.

سفارت آمریکا در دوشنبه با صدور بیانیه ای ضمن تایید این حادثه از افشای نام این شهروند آمریکایی خود داری کرد صرفا به بهانه اینکه احتمالا این حادثه بخشی از یک حمله بین المللی باشد که حتما ابعاد آن باید مخفی بماند.

طی سال های اخیر تعداد زیادی از اتباع تاجیکستان که برای جنگیدن در کنار تروریست های داعش به عراق و سوریه سفر کرده بودند، اما آنها بعد از شکست داعش در آن دو کشور به کشورشان بازگشتند و همچنان تهدیدی جدی به شمار می روند.

عصرایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: