کد خبر: ۷۷۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۱۹
فرقی ندارد که شما مرد باشید، زن باشید و یا حتی ترنس باید بدانید که در اولین رابطه جنسی مردها هیچ چیز دور از حقیقت نیست. من فکر میکنم که تمرکز و حواس جمع نقش مهمی در اولین رابطه جنسی شما دارد و به خوبی شما را در اولین رابطه جنسی اماده می کند
بهترین زمان برقراری رابطه جنسی کی است؟/ نکات و پیشنهادات در مورد اولین رابطه جنسی مردهااحتمالا اولین رابطه جنسی شما به شدت سخت می باشد، مخصوصا برای مردان زیرا آن ها باید کارهای مورد نیاز خاصی را آنجام بدهند. اما بچه ها در اینجا نکاتی درباره اولین رابطه جنسی مردها وجود دارد که به شما یاد می دهد در اولین رابطه جنسی خود چه کارهایی را باید انجام بدهید.
آماده شدن
به گزارش خبرداغ :فرقی ندارد که شما مرد باشید، زن باشید و یا حتی ترنس باید بدانید که در اولین رابطه جنسی مردها هیچ چیز دور از حقیقت نیست. من فکر میکنم که تمرکز و حواس جمع نقش مهمی در اولین رابطه جنسی شما دارد و به خوبی شما را در اولین رابطه جنسی اماده می کند.

به شما یاد می دهد تا بفهمید که از چه چیزهایی خوشتان می آید و از چه چیزهایی بدتان می آید.

یادتان می دهد که قبل از ارگاسم و انزال که دو چیز کاملا متفاوت هستند چه کارهایی باید انجام دهید و کدام عوامل (خشن بودن، ملایم بودن، آرام بودن و …) باعث تحریک و نعوظ شما می شود.

در واقع شما با این کار به خوبی احساسات و خواسته هایتان را می فهمید و در نهایت همه را برای پارتنرتان بازگو می کنید و او را در جریان تمام خواسته ها و نیاز های خود می کنید.


بهترین زمان برقراری رابطه جنسی کی است؟
تا جایی که می توانید مسائل و مشکلات جنسیتان را بدون استرس حل کنید چراکه این کارتان باعث به وجود آوردن یک تجربه جنسی خوب (مخصوصا در اولین رابطه) می شود.

بدون دستکش، بدون عشق
بااینکه مقاله ای درمورد مساله پیش گیری از بارداری و STD/STI مطرح کرده ام اما می خواهم بازهم برای اطمینان مورد بررسی قرارش بدهم تا مطمعن شوم علاوه بر اینکه پایگاه های تحت پوشش باعث پشیمانی و اشتباه های گزاف در زندگی مردم نمی شوند بلکه این پایگاه ها آماده اند تا شما را از پشیمانی و اشتباهات جبران ناپذیر دور می کند.



برای سکس با خانم ها گزینه هایی همچون: کاندوم، کاندوم زنانه، مصرف قرص های ضدبارداری، دیافراگم، IUD، جلوگیری طبیعی و چندین روش دیگر وجود دارد که همه باعث جلوگیری از بارداری می شوند.

متاسفانه وقتی محصولی برای خانم ها عرضه می شود باید با کنترل و درخواستی مناسب آن را تقاضا کنید اما این به این معنا نیست که شما حق پرسیدن هیچ سوالی را از آن ها ندارید.

در اولین رابطه جنسی مردها یادتان باشد که قبل از هرچیزی به ایمنی و سلامت خود توجه کنید.

در واقع با تمام چیزهای گفته شده بهترین توصیه ای که می توانم به شما بکنم این است که همیشه و در هرشرایطی همراهتان کاندوم داشته باشید و برای اطمینان از آن استفاده کنید.

یک برند معتبر پیدا کنید و پس از آن با توجه به سایز و اندازه کاندوم را از آن ها خریداری کنید

مثلا اگر در حین رابطه بودید و هیچ کدام از روش های محافظت و جلوگیری را آماده نداشتید به من اعتماد کنید و به توصیه ام گوش دهید و از کاندوم استفاده کنید و مطمئن باشید که هرگز پشیمان نخواهید شد.

ممکن است نگرانی شما از بارداری احتمالی بی مورد باشد. شما همیشه باید افرادی را که دارای STD/STI هستند را درنظر بگیرید تا متوجه شوید که کار از محکم کاری عیب نمی کند.

نکته: اگر شما نمی دانید که چه سایز کاندومی را باید خریداری کنید نگران نباشید من یک جدول اندازه کاندوم درست کرده ام که ممکن است در خرید به شما کمک کند.

نکات و پیشنهادات در مورد اولین رابطه جنسی مردها
برخی از رایج ترین نگرانی هایی که از مردان می شنوم این است که از اندام جنسی خود راضی نیستند و یا وقت زیادی برای رابطه جنسی نمی گذارند که این کار به شدت اشتباه است و با وجود تمام تلاشی که برای لذت بردن از رابطه می کنند باعث صدمه رساندن به پارتنر خود می شوند.


علت رابطه جنسی دردناک در زنان
اگر شما بتوانید هریک از موارد فوق را درک کنید دیگر جایی برای نگرانی باقی نمی ماند و تجربه شما نرمال، طبیعی و قطعا چیزی است که انتظار می رود و هیچ جای نگرانی هم وجود ندارد.

درواقع من به نوعی درحال تلاش برای گفتن نکات و پیشنهادهایی هستم تا سطح اعتماد به نفس شما را افزایش بدهم. من کاملا درک می کنم که شما چه انتظاراتی از اولین رابطه جنسی خود دارید.

آرام شدن
یکی از بهترین توصیه هایی که می توانم در اولین رابطه جنسی مردها بکنم همین حفظ آرامش است.

هنگامی که شما آرام هستید سطح ضربان قلب شما پایین می آید، ذهن آرام و آزاد می شود و سطح استرس کاهش می یابد و شانس بیشتری برای تحریک شدن دارید و در نهایت از رابطه جنسی بهتری هم برخوردار می شوید.

مطمئنا این یک معامله بزرگ نیست، بلکه حفظ آرامش کمک بزرگی برای دستیابی به نعوظ و حفظ آن خواهد بود.

 هنگام تلاش برای رسیدن به آرامش ممکن است به تکنیک های قدیمی همچون  دم و بازدم، آرام بودن، حفظ آرامش و به بهترین نتیجه ی کارتان فکر کنید البته تاحدی شما درست فکر می کنید.

در واقع من شخصا فکر می کنم که آماده بودن در هرزمان و از هرجنبه ای تفاوت های خاص خودش را دارد مثلا اماده بودن در روز و شب و یا حتی در شرایط های دیگر تفاوت های خاص خودش را دارد.

اگر شما بدانید که چطور از کاندوم استفاده کنید، بدانید که از چه چیزی خوشتان می آید و از چه چیزی بدتان، نوع تحریک و برانگیخته شدن خود و پارتنرتان را بدانید و از تمام ترس ها و هیجاناتتان با شخصی که مورد اعتمادتان است صحبت کنید .

می تواند یک کمک عالی برای شما و رابطه جنسیتان باشد همانطور که از قبل می دانستید چه چیزهایی مهم و چه چیز هایی بی اهمیت هستند.

برقراری ارتباط
همانطور که در ابتدای مقاله گفتم، ارتباط کلیدی و نقش بسیار مهمی دارد.

نه تنها باعث کاهش تنش، آرامش اعصاب، فهمیدن اولویت های یکدیگر و پاک کردن ترس ها می شود بلکه به شما این شانس را می دهد تا درمورد اتفاقاتی که هنوز رخ نداده اند صحبت کنید همچنین به شما این امکان را می دهد تا در هر مرحله ای بفهمید که آیا کارهایی که انجام می دهید اوکی است یا اینکه خیلی تند و سریع درحال پیش بردن رابطه هستید.

با همسرتان در مورد فکر و احساسات خود صحبت کنید و به ترس ها ، نگرانی ها، سوالات و پیشنهادات یکدیگر گوش دهید.

این بخش خیلی مهم است و ملزم به گوش دادن و شنیدن به خواسته ها و گفته های همسرتان است.

به عنوان مثال اگر شریک جنسیتان درحین رابطه به شما بگوید که رابطه خوب است، بداست،اذیت کننده است، آرام است و یا حتی اگر از شما بخواهد که رابطه جنسی را متوقف کنید تحت هرشرایطی باید به آن ها گوش دهید و بپرسید که چه کار خاصی مطابق به میل آن ها می توانید انجام دهید.

باید بدانید که این پرسش و پاسخ ها در اولین رابطه جنسی مردها هیچ ارتباطی به یک معامله ندارد در واقع گوش دادن به شریک زندگیتان می تواند تفاوت بین درد و لذت باشد.

اکر همسرتان بگوید که دیگر نمی خواهد این کار را انجام بدهد حتی اگر دقیقا وسط رابطه هم بودید باید به آن ها گوش دهید و رابطه را تمام کنید.

این کار به شدت احترام آمیز است در غیر این صورت اگر به شریک زندگیتان گوش ندهید و خواسته هایش را جدی نگیرید نوعی تجاوز به حساب می آید و در نهایت حتما پشیمانی به بار می آورد.

مهربان و ملایم باشیم
اولین رابطه جنسی مردها از نوع روابط جنسیزن پرشور عالی است اما باید بدانید که فشار بیش ازحد چیز دیگری است و معنی پرشور و حال را نمی دهد.

درحقیقت  اکثر مردم از میزان پیام هایی که از بینندگان دریافت می کنند شگفت زده خواهند شد چراکه تعداد زیادی از آن ها می گویند که رابطه جنسی با شریک خود را دوست ندارند زیرا مردشان آن ها را مجبور به رابطه می کند و باعث اذیتشان می شود.

یا مثلا افرادی هستند که می گویند با همسرشان رابطه جنسی ندارند آن هم به این دلیل که یک بار به طور اتفاقی صدمه دیده اند. هرچند که مشکلات این افراد مشکلات رایجی می باشد و به راحتی قابل حل شدن هستند.

دقیقا نمی دانم که این موضوع را چه طور به دیگران بگویم اما این را می دانم که ممکن است نظریه ی من خنده دار بنظر برسد اما متاسفانه بیشتر از آنچه که انتظار می رود اتفاق می افتد.

درواقع برای کمک و آماده سازی شریک زندگیتان پیشنهاد می کنم که به تغذیه آن ها اهمیت بدهید و مواد مغزیه خوب و مفیدی را برای همسرتان آماده کنید.

مطمئن باشید که با انجام اعمالی نظیره یک دیلدو کوچک، ویبراتور انگشت و با جسمی که برای استفاده امن است (در صورتی که برای استفاده مقعدی باشد مطمین شوید پایه دار است و از دست نمی رود) به نعوظ همسرتان کمک می کنید.

آرام برو
خیلی از مردم فکر می کنند که برای داشتن یک رابطه جنسی عالی باید سریع و سخت عمل کنند.

در حقیقت در جریان و پروسه اولین رابطه جنسی مردها این تفکری کاملا غلط است بخصوص اگر فردی در حین رابطه باکره باشد. با داشتن یک رابطه جنسی آرام این امکان را به او می دهید تا بدون احساس ترس با شما احساس راحتی کند.



شما باید بدانید که داشتن رابطه جنسی آرام بسیار مهم و پراهمیت است زیرا به نوعی عضلات و ماهیچه های شما به آرامش

می رسند و همراهی و ادامه ی رابطه برای هر دونفر آسان تر می شود و حتی امکان دارد که به بالا ترین درجه نعوظ هم برسید.

تا جایی که می توانید برای داشتن یک ریتم پایدار، راحتی خودتان و داشتن یک حس خوب تلاش کنید.

مثلا اگر روند رابطه جنسیتان خیلی آرام است و باعث تحریکتان نمی شود می توانید به آن سرعت ببخشید. به یاد داشته باشید که مرتب از همسرتان بپرسید که همه چیز خوب است ؟یا خیر

در طول رابطه به وضعیت همسرتان اهمیت بدهید و به یاد داشته باشید که شما با کسی رابطه جنسی دارید و برگزار کننده مسابقات دو نیستید. هر چند که باید بدانید که این رابطه اولین تجربه جنسی شما است و انتظار می رود که دچار خطاها و اشتباهاتی شوید.

انتظار بدترین اتفاقات در اولین رابطه زناشویی مردها
درحالی که ممکن است این موضوع مفید به نظر نرسد اما من می توانم آن را تضمین کنم به خصوص باتوجه به اینکه ممکن است فکر کنید که بدترین چیزها خیلی خوب اتفاق می افتند.

چیزهایی که نرمال، معمولی و طبیعی هستند و به طور عمده ممکن است برای همه اتفاق بیفتد

اجازه دهید تا توضیحی در رابطه با این موضوع بدهم، اولین داستانی که از اولین رابطه زناشویی شنیدم این بود که تعداد زیادی از آن ها احساس شرم، ترس وخجالت می کردند حتی افرادی وجود داشت که رابطه را نصفه رها می کردند و در نهایت احساس شکست می کردند.

افراد در جریان اولین رابطه جنسی مردها باید بدانند که اگر همسرشان به ارگاسم نرسید نباید اذیت بشوند و ترشرویی و اخم کنند.


روابط جنسی در دوران عقد
تعداد زیادی از خانم ها به سختی از مقاربت واژن به انزال می رسند آن ها به راحتی می توانند از طریق تحریک کلیتورال ارضاء شوند و این موضوع اصلا نگران کننده نیست.

اگر برایتان سخت است که اوج لذت جنسی را از طریق مقاربت واژینال پیدا کنید می توانید از طریق رابطه جنسی دهانی (اورال) و با توسط انگشتانتان همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید و به یاد داشته باشید که آلت تناسلی شما تنها عضو جنسی شما نیست.

یادتان باشد که این اولین تجربه جنسی شما است پس نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید و خودتان را اذیت کنید.

درس مثل دوچرخه سواری ، کار با یک سری وسایل و بازی کردن یک ورزش که به مرور زمان یاد می گیرید همه را به خوبی انجام دهید رابطه جنسی هم همینطور است.

"خوب بودن در رخت خواب” چیزی است که با گذشت زمان،تجربه، یادگیری، آماده بودن برای تغییر و تمایل به کشف فرصت ها و تجربیات به دست آمده، به دست می آید.

در اولین رابطه جنسی مردها بیش از حد تلاش نکنید تا همه چیز بی عیب و نقص جلوه کند زیرا بلاخره ممکن است بعضی وقت ها خطاها و اشتباهاتی صورت گیرد که این یک امر کاملا طبیعی است.

هرچقدر بیشتر انتظار داشته باشید، هرچقدر بیشتر بتوانید آن را بگذرانید، هرچقد بیشتر دقت کنید و به حرکت در بیایید و اجازه ندهید که چیزهای بی مورد و بی اهمیت روی شما و رابطه جنسیتان تاثیر بگذارد.
ویکی روان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: