کد خبر: ۷۷۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به انتشار مجدد دود در اهواز در شب گذشته گفت: در حال بررسی موضوع هستیم که آیا مجددا آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم شعله ور شده است یا خیر.آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم در دو هفته گذشته موجب انتشار دود در اهواز و دیگر شهرهای مرزی خوزستان ش که با توجه به شدت دود و ایجاد مشکلاتی برای مردم خوزستان، با هماهنگی وزارت دفاع نسبت به اعزام بالگرد و هواپیمای آبپاش به کشور عراق جهت مهار آتش در تالاب هورالعظیم اقدام شد.
بررسی دلیل انتشار شبانه دود در اهواز/ احتمال آتش سوزی مجدد هورالعظیم در عراق

به گزارش خبرداغ ، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به انتشار مجدد دود در اهواز در شب گذشته گفت: در حال بررسی موضوع هستیم که آیا مجددا آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم شعله ور شده است یا خیر.

احمدرضا لاهیجان زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم در دو هفته گذشته موجب انتشار دود در اهواز و دیگر شهرهای مرزی خوزستان ش که با توجه به شدت دود و ایجاد مشکلاتی برای مردم خوزستان، با هماهنگی وزارت دفاع نسبت به اعزام بالگرد و هواپیمای آبپاش به کشور عراق جهت مهار آتش در تالاب هورالعظیم اقدام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به انتشار مجدد دود در اهواز در شب گذشته ادامه داد: با توجه به اینکه مهار آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم به طور صددرصد نبوده است، احتمال اینکه آتش به صورت پراکنده در بخش عراقی این تالاب مجددا شعله ور شده باشد، وجود دارد و در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی افزود: در صورتی که با مطالعه عکس های ماهواره ای مشخص شود که آتش در بخش عراقی این تالاب مجددا شعله ور شده، این موضوع اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: