کد خبر: ۷۷۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۲۳۴
آبفای شیراز اعلام کرد: شایعات مبنی بر قطع یا جیره‌بندی آب در شهرستان شیراز صحت ندارد. مدیر روابط عمومی آبفای شیراز با اشاره به هشدارهای صرفه‌جویی آب و فاضلاب شیراز در ماه‌های اخیر گفت: با توجه به این هشدارهای جدی و در صورت صرفه‌جویی تمامی مشترکان احتمال جیره‌بندی آب وجود ندارد و چنانچه بر این موضوع تصمیم گرفته شود از طریق رسانه به شهروندان اعلام می‌شود.
شایعات مبنی بر قطع یا جیره‌بندی آب در شهرستان شیراز صحت ندارد

مدیر روابط عمومی آبفای شیراز گفت: شایعات مبنی بر قطع یا جیره‌بندی آب در شهرستان شیراز صحت ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر انتظار مهدی مدیر روابط عمومی آبفای شیراز هر گونه شایعه مبنی بر قطع یا جیره‌بندی آب در شهرستان شیراز را تکذیب کرد و گفت: شهروندان باید توجه کنند اخبار صحیح و موثق را از طریق رسانه‌ها دریافت کنند و از توجه به اخبار غیررسمی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه آب آشامیدنی شیراز با استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی برابری دارد، افزود: همچنین آزمایشگاه مرجع این شرکت به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد تا آب آشامیدنی با بهترین کیفیت در اختیار مشترکان قرار گیرد.

انتظار مهدی با اشاره به هشدارهای صرفه‌جویی آب و فاضلاب شیراز در ماه‌های اخیر گفت: با توجه به این هشدارهای جدی و در صورت صرفه‌جویی تمامی مشترکان احتمال جیره‌بندی آب وجود ندارد و چنانچه بر این موضوع تصمیم گرفته شود از طریق رسانه به شهروندان اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: