کد خبر: ۷۷۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
تعداد بازدید: ۳۵۱
مقامات سازمان آتش نشانی یونان روز چهارشنبه اعلام کردند که حداقل 79 نفر در آتش سوزی جنگل های نزدیک پایتخت (آتن) کشته شدند. در این حادثه 187 نفر هم مصدوم شدند که 23 نفر از آنها کودک هستند. هنوز تعداد دقیق مفقودان این آتش سوزی مشخص نیست.
این حادثه بویژه زمانی کشور را در اندوه فرو برد که جسد سوخته ۲۶ نفر از جمله تعدادی کودک که همدیگر را در آغوش گرفته بودند توسط آتش‌نشانان پیدا شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز،  صدها آتش‌نشان به همراه نیروهای پلیس و داوطلب تلاش می‌کنند تا کسانی که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده‌اند را نجات دهند. به گفته مقامات یونان احتمال دارد که شمار جانباختگان افزایش یابد.

 مرگبارترین آتش‌سوزی یونان در سال ۲۰۰۷ اتفاق افتاد که در جریان آن ۷۷ نفر جان خود را از دست دادند. این یکی از بزرگترین حوادث خونین یونان به شمار می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: