کد خبر: ۷۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۷
بند شش این لایحه یکی از مهمترین بندهاست و دولت هم آمادگی و زیرساخت‌های آن را دارد در برنامه ششم هم به این موضوع تاکید شده و اگر مشکلات بودجه‌ای بهزیستی حل شود می‌تواند به وظایف خود عمل کند.

معصومه ابتکار: اگر مشکلات بودجه‌ای بهزیستی حل شود می‌تواند به وظایف خود عمل کند.به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،  معصومه ابتکار در صحن علنی مجلس در موافقت با ماده شش لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: در حال حاضر سازمان بهزیستی شبکه اورژانس اجتماعی را در چند سطح از کشور تاسیس کرده است و ما هم اکنون بیش از ۴۰۰ مرکز اورژانس اجتماعی داریم.

وی با اشاره به تلفن تماس ۱۲۳ از اورژانس اجتماعی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های بهزیستی مجلس باید از بهزیستی حمایت کند چرا که بر اساس این برنامه‌ریزی‌‌ها، بهزیستی در حال توسعه خود بر اساس برنامه ششم است و یکی از بهترین روش‌های مداخله در آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: بند شش این لایحه یکی از مهمترین بندهاست و دولت هم آمادگی و زیرساخت‌های آن را دارد در برنامه ششم هم به این موضوع تاکید شده و اگر مشکلات بودجه‌ای بهزیستی حل شود می‌تواند به وظایف خود عمل کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
99 درصد دولت عامل اصلی مشکل درسراسرکشوراست
مشکل اقتصادی مردم، کشورو... با شعاردولت روحانی درمانی حل نمیشود.
دلالهای میوه خربزه را از کشاورز بیچاره کیلویی 700 تومان میخرند به ما مصرفکننده کیلویی 2 هزار و 500 تومان میفروشند. متاسفانه دولت روحانی هم تماشاچی است.
مسئولان هیچ گونه برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی ندارند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: