کد خبر: ۷۷۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۹۴
دارنده مدال‌های طلای نوجوانان جهان و آسیا گفت:پراید اهدایی از سوی فدراسیون کشتی را می‌فروشم و به صابخانه‌مان می‌دهیم.
قهرمان کشتی جهان: پاداش پراید را به صاحبخانه‌ می‌دهیم!
به گزارش خبرداغ، علیرضا عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مراسم تجلیل فدراسیون کشتی از مدال آوران کشتی ایران در رقابت‌های نوجوانان جهان، اظهار کرد: جا دارد از فدراسیون کشتی به خاطر توجهی که به نوجوانان کشتی‌گیر و افتخارات آنها دارد صمیمانه قدردانی کنم. فدراسیون علی‌رغم مشکلات زیادی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، به قول و وعده خود عمل کرد و خودرو پراید و جوایز دیگری را که به کشتی‌گیران پیش از رقابت‌های جهانی وعده داده بود، اهدا کرد.

دارنده مدال‌های طلای نوجوانان جهان و آسیا، افزود: این که با خانواده‌مان اینجا آمدیم و جوایزمان را دریافت کردیم و مورد تجلیل قرار گرفتیم، باعث شد انگیزه‌مان 10 برابر شود و برای کسب افتخارات بیشتر تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای جایزه خودروی پراید چه برنامه‌ای دارد؟ گفت‌: قصد دارم این ماشین را بفروشیم و به صاحبخانه‌مان بدهیم تا ما را از خانه‌مان بیرون نکند! با توجه به گرانی شدید مسکن و اجاره بها باید هر چه‌ سریع‌تر این پول را مهیا کنیم تا بتوانیم آن را به صاحبخانه بپردازیم. ما در خیابان مختاری در اطراف میدان راه‌آهن زندگی می‌کنیم، هر چند که این منطقه در جنوب شهر است، اما امثال خانواده‌ ما برای پرداخت اجاره بها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

عبداللهی که پدرش مرزبان است درباره تجلیل فرمانده مرزبانی کشور از او، خاطر نشان کرد: پدرم فرد زحمت کشیده‌ و زجر کشیده‌ای است و افتخار می‌کنم که فرزند یک مرزبان هستم. فرماندهی مرزبانی لطف کرده‌اند علاوه بر تجلیل و محبتی که به من داشتند، عنوان "مرزبان افتخاری" را نیز به من اعطا کردند که جا دارد از همه آنها و تمامی مرزبانان زحمتکش کشورمان قدردانی کنم و امیدوارم بیشتر از اینها به این عزیزان که در شرایط سختی کار می‌کنند توجه شود.

قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پس از کسب مدال طلای نوجوانان جهان مسئولان اداره ورزش جوانان تهران از او تجلیل به عمل آورده اند یا خیر؟ گفت‌: به غیر از فدراسیون کشتی تاکنون هیچ ارگان و سازمان دیگری این قهرمانی را ندیده و از ما تجلیل به عمل نیاورده است. ما از مسئولان ورزش توقع نداریم حتما به ما بابت مسائل مالی توجه کنند، اما این توقع را داریم حداقل به کشتی‌گیران بها بدهند و احترام آنها را حفظ کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: