کد خبر: ۷۷۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۳
در مورد استانداران تقاضا می‌کنیم با توجه به حضور بانوان در مناصبی چون فرمانداری و بخشداری بزودی شاهد حضور استاندار زن نیز باشیم.
ابتکار: سومین سفیر زن معرفی خواهد شد/ احتمال حضور اولین بانوی استاندار
به گزارش خبرداغ ، معاون زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: من از اقای ظریف بابت انتخاب دومین سفیر خانم تشکر می‌کنم. یقینا این روند ادامه دارد و فکر می‌کنم سومین سفیر زن نیز معرفی خواهد شد.

معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: من از اقای ظریف بابت انتخاب دومین سفیر خانم تشکر می‌کنم. یقینا این روند ادامه دارد و فکر می‌کنم سومین سفیر زن نیز معرفی خواهد شد.

وی در مورد انتصاب استاندار از بین بانوان نیز ادامه داد: در مورد استانداران تقاضا می‌کنیم با توجه به حضور بانوان در مناصبی چون فرمانداری و بخشداری بزودی شاهد حضور استاندار زن نیز باشیم.

ابتکار تصریح کرد: تحولات در این حوزه رو به رشد است من به زودی یک گزارشی در مورد روند تحقق شعار حضور 30 درصدی خانم‌ها در مناصب دولتی و حکومتی خواهم داد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: