کد خبر: ۷۷۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۵۳۷
کاوه آفاق در واکنش به همخوانی حاضران در سالن برج میلاد با قطعه «شال» که شامگاه شنبه ۳۰ مرداد رخ داد، گفت: «این باشکوه‌ترین شب همه زندگی من بود.»
خواننده مطرح هوادارانش را غافلگیر کرد/ این باشکوه‌ترین شب همه زندگی من بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، کاوه آفاق در واکنش به همخوانی حاضران در سالن برج میلاد با قطعه «شال» که شامگاه شنبه ۳۰ مرداد رخ داد، گفت: «این باشکوه‌ترین شب همه زندگی من بود.»

کاوه آفاق پس از انتشار دومین آلبوم رسمی خود، بازهم در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت. او در این کنسرت به تمجید از نوازندگان خیابانی پرداخت و در اجرای خود یادی از خرمشهر و آسیب‌دیدگان جنگ کرد و در نهایت قطعه آهنگی را با مشارکت هوادارانش در زمان اجرا ساخت.

این هنرمند در جدیدترین کنسرت تابستانه‌اش، علاوه بر قطعات قدیمی و ماندگارش چون «شال» و «اتاق آبی» و «عطر تو»، قطعات تازه آلبوم شال مانند «ملودی» و «باشگاه بازنده‌ها» را با سبک و سیاق خاص خود، اجرا کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد. در ادامه قطعات پرانتز، ملودی، عطر تو، بیگانه، باشگاه بازنده‌ها، دل، ملودی، اتاق آبی، خواب بازی، شال، ماسک و همچنین قطعات شهر من کو، پران‌تر و عطر تو برای بار دوم به اجرا درآمدند.

آفاق بعد از اجرای قطعه باشگاه بازنده‌ها هم گفت: «من به نفع آسیب‌دیده‌ها از سیل و زلزله در خیابان نواختم. اولاً که کار سختی است. ثانیاً کار باکلاسی است و البته چقدر هم درآمد خوبی دارد. به همه نوازنده‌ها توصیه می‌کنم یک‌بار این کار را امتحان کنند.»

این خواننده با اجرای آهنگ «شهر من کو» از خرمشهر و شهدای جنگ تحمیلی هم یاد کرد و گفت: «این قطعه را برای خرمشهر ساختم و همه مرتب می‌پرسند این آهنگ برای چه شهری است و من هر بار می‌گویم برای خرمشهر است تعجب می‌کنند. این قطعه را تقدیم می‌کنم به تمام کسانی که برای ایران تا به امروز جانشان را در جنگ از دست دادند و در دفاع از کشورشان مجروح شدند. همیشه در اجراها غم خواننده‌ها این است که مردم در گام دیگری می‌خوانند و روی استیج نوازنده‌ها با مشکل مواجه می‌شود اما هواداران ما بسیار هماهنگ و همگام با ما می‌خوانند.»

او خطاب به مخاطبان این کنسرت گفت: «باور کنید در این لحظات گروه ما تماشاچی هست و شما اجراکننده هستید. این بسیار عجیب و باورنکردنی است.»

کاوه آفاق به همین خاطر از هوادارانش در اجرای شب گذشته درخواست کرد تا او را در ساخت قطعه آهنگی همراهی کنند تا اولین اتفاق بی‌سابقه در عرصه موسیقی یعنی ساخت آهنگ با انتخاب و مشارکت مخاطبان در زمان اجرا روی صحنه رقم خورد.

این موزیسین و آهنگساز این اتفاق را پدیده نادری در عرصه موسیقی کشور حتی در جهان دانست که ۱۸۰۰ نفر همزمان با خواننده و نوازنده‌های یک بند موسیقی قطعه آهنگی را بسازنند، اجرا و ضبط کنند.

خالق آهنگ‌های شال، اتاق آبی و عطر تو از خبرنگاران رسانه‌ها درخواست کرد تا به هر نحوی این اتفاق بسیار ارزشمند را ثبت کنند و گفت: با این اتفاق برای اولین‌بار فهمیدیم که دقیقاً طرفداران ما چه چیزی را دوست دارند و این نخستین‌باری است که یک قطعه آهنگ ۳ دقیقه‌ای را ۱۸۰۰ نفر باهم ساختند که شاید در جهان هم سابقه نداشته باشد.

ابوالحسن داودی، سارا بهرامی، نازنین بیاتی، رستاک حلاج، آرین نائینی و فریمن از جمله مهمان‌های این اجرا بودند.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: