کد خبر: ۷۷۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۱
مدیر شبکه شما گفت: برنامه «من و شما» با همان تیم و اجرای ظلی پور حدود دو هفته دیگر پخش می شود.
بازگشت آقای مجری با برنامه پرمخاطبش به تلویزیونبه گزارش خبرداغ ،  محمد قاسمی مدیر شبکه شما در نشست خبری امروز اظهار کرد: شبکه شما دو بخش دارد بخشی از آن درسال ۹۰ کار خود را شروع کرد و در پایان سال ۹۴ تعطیل شد و در بخش دوم سال ۹۵ بعد از شش ماه دوباره راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه ما با شرایط قبل و بعد از تعطیلی شبکه شما آشنا هستیم،ادامه داد: ما با این تغییر مخاطبان خود را که به شبکه دل بسته بودند از دست دادیم البته ما با شروع مجدد ای تی اس  شبکه کاهش پیدا کرد و روستاها و شهرهای کوچک نمی توانند شبکه را داشته باشند .

قاسمی عنوان کرد: برگشت دوباره نیروهایی که آموزش دیده بودند برای راه اندازی مجدد شبکه بسیار سخت بود و ما مرحله به مرحله این بحث ها را پشت سر گذاشته ایم.

 مدیر شبکه شما ادامه داد: البته یکی از اتفاقات خوب که بعد از راه اندازی شبکه رخ داد این بود که با نیروهای جوان، شبکه را اداره می کنیم و در شبکه چابک با نیروهای فنی خوب کار می کنیم .

وی ادامه داد:جذب مخاطب سخت است و خوشبختانه در این مدت رشد مخاطب شبکه شما خوب بوده است و پتانسیل خوبی را در استان ها شاهد هستیم و ۳۳ مرکز استان، پشتیبان خوبی برای این شبکه است.

قاسمی گفت:شبکه شما در بخش ورزش تمرکز خوبی داشته و قطب سوم شبکه ها هستیم و نمایندگی ۳۳ استان را به عهده داریم.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای این شبکه ، تولیدات مشترک با استان ها است، ادامه داد: قرار است استعداد یابی در همه حوزه ها داشته باشیم و در شبکه ملی این استعداد یابی برای مثال در حوزه مجری وجود داشته باشد.

قاسمی با بیان اینکه قرار است برنامه من و شما با همان تیم و اجرای ظلی پور حدود دو هفته دیگر پخش  شود، گفت:برنامه شب های شفاهی بعد از وقفه ای که داشت با اجرای گبرلو اما با تهیه کنندگی شخصی  دیگر روی آنتن برود.

باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: