کد خبر: ۷۷۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۲۸۸
قغانی گفت: این دوره با توجه به تعداد بازی هایی که سوت زدیم از 20 هزار دلار تا 60 هزار دلار پول می گرفتیم که من سقف این مبلغ یعنی حدود 60 هزار دلار را دریافت خواهم کرد.
فغانی دستمزدش از جام جهانی را اعلام کردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فغانی شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش از نگاه دو گفت: «ما دوره قبلی جام جهانی 50 هزار دلار گرفتیم. این دوره با توجه به تعداد بازی هایی که سوت زدیم از 20 هزار دلار تا 60 هزار دلار پول می گرفتیم که من سقف این مبلغ یعنی حدود 60 هزار دلار را دریافت خواهم کرد.»

 

 «البته شما باید با دلار 4200 تومانی این مبلغ را حساب کنید. چون فدراسیون دلار را می گیرد و به تومان و با دلار دولتی محاسبه می کند و به ما می دهد. ضمن اینکه با توجه تحریم ها خیلی زمان می برد تا مبلغ مذکور به حساب فدراسیون فوتبال بیاید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: