کد خبر: ۷۷۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۴۵۲
نماینده مردم گرمسار با اشاره به واردات خودرو گفت: این کار خیانت به مردم است و متخلفان باید معرفی شوند.
غلامرضا کاتب:  واردات خودرو و تخلف در این حوزه خیانتی بزرگ به مردم است/ به وزارت صنعت تذکر دهید

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،‌ غلامرضا کاتب در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره و استناد به اصل ۵۳ قانون اساسی گفت: آقای لاریجانی، به وزارت صنعت تذکر دهید در سالی که حمایت از تولید ملی مطرح است، در خصوص واردات خودرو دقت بیشتری داشته باشد. 

نماینده مردم گرمسار در دهمین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بحث واردات خودرو مطرح است. باید اسامی متخلفان این حوزه هرچه سریعتر از سوی وزیر صنعت معرفی شود و افرادی که به مردم خیانت کردند، تنبیه شوند. 

وی تاکیدکرد: در واقع واردات خودرو و تخلف در این حوزه خیانتی بزرگ به مردم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
France
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
بعیده این نظرو انتشار بدید.
آقای کاتب ظاهرا خودشون با تعدادی از همشهریاشون دست به واردات ۱۶۰ خودرو تویوتا زدن و این خبر در کانالهای تلگرامی گرمساریها دست به دست میشه و خیلی هم از انتشار این خبر نگرانن و عصبانین!!!خدا کنه درخواست تذکر به وزیر رو برای رد گم کردن کار خودش نکرده باشه و خبر صحت نداشته باشه.هرچند ظاهرا صحت داره و گرمساریها همه با خبرن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: