کد خبر: ۷۷۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۷۰۱
مجید حسینی با باشگاه ترابزون‌اسپور به توافق نهایی رسید.
شاه ماهی استقلالی قرارداد سه ساله امضا می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدافع استقلال با مدیران باشگاه ترابزون‌اسپور به توافق نهایی رسید.

 

 سایت نشریه «ینی شافاک» ترکیه خبر از توافق نهایی سید مجید حسینی با باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه داد. بر اساس این گزارش مدافع ۲۲ ساله تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز(شنبه) وارد شهر استانبول شد و در رستورانی واقع در همین شهر با مدیران باشگاه ترابزون‌اسپور دیدار و در جزییات پایانی توافق کردند تا این انتقال سرانجام شکل رسمی به خود بگیرد.

 

گفته می‌شود حسینی قراردادی سه ساله با این باشگاه ترکیه‌ای امضا خواهد کرد. دیروز همچنین وحید امیری با قراردادی دو ساله به ارزش ۱٫۴ میلیون یورو به طور رسمی ترابزون‌اسپور ملحق شد.


باشگاه ترابزون‌‌اسپور پیش از این هم به دنبال جذب حسینی بود، اما مخالفت باشگاه استقلال مانع از عملی شدن این انتقال شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: