کد خبر: ۷۷۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۲۶۶
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد که به دلیل کثرت جمعیت و جامعه آماری شهدا و جانبازان، متاسفانه تاکنون آن طور که باید نتوانستیم به گروه رزمندگان رسیدگی کنیم.
وزیر دفاع: تاکنون آن طور که باید نتوانستیم به گروه رزمندگان رسیدگی کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در جلسه شورای راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان با بیان اینکه در دفاع مقدس اتفاق بزرگی به دست نیروهای مردمی رخ داد و بیش از دو و نیم میلیون بسیجی و در همین حدود، سرباز در کنار نیروهای مسلح حضور داشتند که حاصلش برای جمهوری اسلامی و ملت ایران ماندگار شد، گفت: امروز هر کسی بخواهد نگاه چپی به ایران داشته باشد٬ حتما نیم نگاهی به عقبه و پشتیبانی مردمی ایران در زمان دفاع مقدس  خواهد داشت که چگونه از ارزش‌ها و کشور خود دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس کار بزرگی انجام دادند، اظهار داشت: به دلیل کثرت جمعیت و جامعه آماری شهدا و جانبازان، متاسفانه تاکنون آن طور که باید نتوانستیم به گروه رزمندگان رسیدگی کنیم. در این زمینه دولت یازدهم همت کرد و سند جامعی برای خدمت رسانی به رزمندگان تهیه کرد که بستر خوبی را برای خدمت‌‌‌‌‌‌رسانی به رزمندگان فراهم می‌کند و دستگاه‌‌‌های مختلف باید در این راستا حرکت کنند.

وزیر دفاع ادامه داد: البته کارهای خوبی تا به‌حال انجام شده و حدود ۹۰ هزار نفر از رزمندگان را تحت پوشش قرار داده‌‌‌‌ایم و کمک حداقلی به آنها می‌شود اما باید خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه داد. در دبیرخانه این شورا که در ورزارت دفاع است، تلاش شده تا از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: