کد خبر: ۷۷۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۶۹۶
فال روزانه یکشنبه 31 تیر 1397
فال روزانه یکشنبه 31 تیر 1397متولد فروردین : در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد.

متولد اردیبهشت
: اگر امروز همه چیز تغییر کرد و زیر و رو شد تعجب نکنید، برای اینکه امروز یک نفر برنامه‌های خود را عوض می‌کند و این کار بر برنامه‌های شما هم تأثیر خواهد گذاشت. اگرچه شما نمی‌توانید این اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را کنترل کنید، ولی می‌توانید با آگاهانه مدیریت کردن واکنش‌هایتان بر این پی‌آمد تأثیر بگذارید. عصبانیت و منفی‌بافی احتمالاً شما را به مسیر اشتباهی می‌کشاند، پس راهی را پیدا کنید که شما را به مراحل بالاتر برساند.

متولد خرداد
:
اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

متولد تیر : شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

متولد مرداد : در این روزها به اطراف و موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید با نگاه بی تفاوتی می‌نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس‌ها، یا موقعیت‌هایی که روزها یا حتی سال‌ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می‌کنیم فعالیت‌های روزمرتان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی سابق تان برگردید.

متولد شهریور
: ماه کامل امروز در چهارمین خانه از "خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش‌های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می‌توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

متولد مهر : حالا که ونوس بی سر و صدا از نشانه شما می‌گذرد، شما در زمینه رسیدن به اهدافتان و یا دست یافتن به رضایت احساسی نگرانی کمتری دارید. ونوس تا ۴ اردیبهشت در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه "رویاها” می‌ماند و در این مدت به راحتی می‌توانید به خواسته هایتان برسید. ولی الان وقت قبول کردن وضعیت کنونی نیست. تنبلی کردن در طولانی مدت به نفعتان نخواهد بود، اما شکیبایی پیشه کردن شانس رسیدن به موفقیت را زیاد می‌کند.

متولد آبان
: شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

متولد آذر : احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی‌های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛‌ به هر حال،‌ اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

متولد دی
: شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

متولد بهمن : ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موکول کنید.

متولد اسفند
: اگر شما امروز در كارتان با مشكل مواجه شدید، فكر نكنید كه شكست خورده‌اید. در عوض در برابر این مشكلات مقاوت كنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش‌هایتان كار اشتباهی هم انجام داده‌اید، شما اكنون شانس دوباره ای برای اصلاح كردنش دارید و می‌توانید دوباره تلاش كنید. فقط از اهدافتان دست نكشید؛ حتی اگرشده سخت تر كار كنید تا به چیزهایی كه می‌خواهید برسید.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: