کد خبر: ۷۷۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۶۰
در پی درخواست دادستانی، قاضی پرونده برای مهاجم ایرانی‌تبار شهر لوبک آلمان، به اتهام اقدام به قتل قرار بازداشت صادر کرد.
صدور قرار بازداشت برای مهاجم ایرانی‌تبار در آلمان
به گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران ، در پی درخواست دادستانی، قاضی پرونده برای مهاجم ایرانی‌تبار شهر لوبک آلمان، به اتهام اقدام به قتل قرار بازداشت صادر کرد.

دویچه وله گزارش داد؛ مرد ایرانی‌تباری که با حمله به مسافران یک اتوبوس در لوبک عده‌ای را با چاقو زخمی کرد، همچنین به آسیب زدن شدید جسمی به مسافران، ضرب و شتم و ایجاد حریق عمدی در اتوبوس متهم شده است.

متهم که علی نام دارد در ایران به دنیا آمده، در ۶ سالگی به همراه خانواده به آلمان مهاجرت کرده و از مدتها پیش تابعیت آلمان را دریافت کرده است.

این متهم روز گذشته ۲۲ ژوئيه / ۲۹ تیر در اتوبوس خط ۳۰ ساک پشتی خود را بر کف اتوبوس قرار داد و آتش زد به طوری که مسافران را به هراس انداخت. راننده اتوبوس را نگه داشت و تلاش کرد آتش ساک را خاموش کند، اما علی از پشت به او حمله کرد.

سپس علی یک چاقوی آشپزخانه بیرون آورد و بدون هدفی مشخص به سرنشینان حمله کرد و حدود ده نفر را زخمی کرد، که ۵ نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند و گفته می‌شود یکی از آنها زخم جدی برداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: