کد خبر: ۷۷۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۸۴۰
4 بازیکن تیم فوتبال پیکان و یک بازیکن استقلال در دیدار هفته اول دو تیم غایب خواهند بود.
4 بازیکن پیکان غایب بازی با استقلال/ قائدی بازی اول آبی ها را از دست دادبه گزارش خبرداغ ، تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه باید به مصاف یکدیگر بروند اما هر دو تیم برخی بازیکنان خود را برای این بازی در اختیار نخواهند داشت.

 

امیر روستایی، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی امینی و محمد خدابنده‌لو 4 بازیکن تیم پیکان هستند که باید در اردوی تیم ملی امید شرکت کنند و این تیم را در سفر به عراق همراهی کنند.

 

از سوی دیگر مهدی قائدی هم تنها ملی‌پوش استقلال است که باید بلافاصله بعد از بازگشت آبی پوشان از ترکیه خود را به کرانچار معرفی کند.

 

در صورت غیبت هر یک از این بازیکنان در اردو انها با محرومیت مواجه خواهند، اتفاقی که سال گذشته در هفته اول گریبان استقلال را گرفت و این تیم در دیدار مقابل نفت آبادان، نورافکن، مجید حسینی و قائدی را به دلیل محرومیت از دست داد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: