کد خبر: ۷۷۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۴۰۱
اولین دوره همایش بررسی عملکرد سه ماه ابتدای سال 97 ادارات امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و تنی چند از مدیران بانک در شهر تاریخی بسطام سمنان برگزار شد.
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران بر جذب منابع با رویکرد حفظ مشتریان وفاداربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی ضمن قدردانی بابت برگزاری این همایش دو روزه و یادآوری تاکیدات مدیرعامل بانک بر جذب منابع ارزان قیمت، مدیریت هزینه ها و کسب درآمدها با رویکرد درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی و همچنین نظارت عالی بر مصارف گفت: مدیران باید تلاش خود را در اتخاذ تصمیم گیری های به موقع، سریع، صحیح و اثرگذار به کار گیرند.

وی ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف ابلاغی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: باید بهره مندی حداکثری از پتانسیل های موجود کشور، ظرفیت نیروهای جوان و توانمند، ارتقای دانش مذاکره و افزایش میزان اعتماد مورد توجه قرار گیرند.

خاتونی با بیان اینکه بررسی عملکرد ادارات مرکزی با توجه به ضرورت حمایت واحدهای ستادی از واحدهای صف بانک در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: جذب منابع بر اساس قانون شورای پول و اعتبار، در سایه سرویس دهی مطلوب و حفظ مشتریان وفادار و شاخص امکان پذیر است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران علاوه بر فعالیت های اقتصادی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را نیز از دیگر وظایف بانک ملی ایران برشمرد و گفت: فعالیت های ارزنده بانک در حوزه های مختلف نتیجه زحمات و تلاش های مدیران و همکاران است.

وی در پایان بر لزوم ایجاد فرهنگ ترازنامه ای، ارتقای بهره وری و توجه به بانکداری الکترونیک تاکید کرد.

همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در این همایش از جایگاه مدیریتی در شرایط کنونی کشور به عنوان یک مسئولیت خطیر یاد کرد و خدمت رسانی به مردم را موهبتی الهی و کسب موفقیت های ارزنده در حوزه های مختلف را حاصل وفاق رهبری و مسئولان دانست.

وی همچنین بر لزوم بازنگری در سیاست های ابلاغی، ارتقای ریسک پذیری، رفع مشکلات و خلاء های موجود، افزایش ابتکارات تیمی، نوآوری و تحول و همچنین ارتقای دانش و آگاهی تاکید کرد.

همچنین بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک نیز با اشاره به برنامه های بانک ملی ایران در افزایش سودآوری و کاهش هزینه ها، مدیریت دارایی و املاک تملیکی و کاهش مطالبات را مورد تاکید قرار داد.

در این همایش روسای ادارات کل سرمایه انسانی، پیگیری و وصول مطالبات و روسای ادارت امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است ،در بررسی عملکرد سه ماهه اول سال جاری،اداره امور شعب سمنان حایز رتبه اول در منطقه دو کشور و رتبه دوم کشوری با تحقق 55و65 درصدی اهداف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: