کد خبر: ۷۷۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۴۰۵
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر جایگاه هدف گذاری و برنامه ریزی در سازمان های توسعه یافته گفت: این مهم باید بیش از پیش در بانک ملی ایران نهادینه شود که اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی می تواند نقش بی بدیلی در این زمینه داشته باشد.
عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران تاکید کرد: جایگاه مهم برنامه ریزی و هدف گذاری در توسعه و تعالی اهداف بانکبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، غلامرضا پناهی در بازدید از اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک، ضمن اشاره به شرایط سازمان های توسعه یافته، اظهار کرد: تمامی سازمان های مذکور در سایه هدف­گذاری و برنامه ریزی به این مرحله رسیده اند و این موضوع در بانک ملی ایران نیز با تلاش و زحمات جمعی همکاران میسر می شود.

وی به نقش مهم و موثر اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی در پیشبرد هدف گذاری های واحدهای صف و ستاد بانک در سال های اخیر اشاره و از زحمات همکاران در این بخش قدردانی کرد.

همچنین محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک نیز در جریان بازدید مذکور، ضمن تشریح ابعاد هدف، برنامه ریزی و ارزیابی، تحقق این موارد را در گروه تحقیقات و آسیب شناسی های صحیح عنوان کرد.

به گفته وی، سازمان ها بدون داشتن روند تحقیقاتی مناسب، قطعا از اهداف اصلی خود فاصله خواهند گرفت.

بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک نیز ضمن ارایه توضیحاتی درباره وظایف و عملکرد این اداره و واحدهای زیرمجموعه آن، گزارشی نیز درباره محصولات بانک و توسعه آنها از جمله ملی بازار، بودجه ریزی عملیاتی، مدیریت دارایی و بدهی، تامین مالی جمعی، نظام پیشنهادها، طرح سکه و طرح های پژوهشی ارایه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: