کد خبر: ۷۷۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۲
نخستین دوره آموزش تخصصي احياء قلبي ريوي و كمك هاي اوليه ویژه ناجیان غریق و غواصان کیش به کار خود پایان داد.
پایان نخستين دوره احیاء و كمك هاي اوليه ویژه ناجيان غريق و غواصان در جزيره كيشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش این دوره آموزشی به همت موسسه ورزش و تفريحات سالم و هيأت نجات غريق و غواصي منطقه با همکاری بیمارستان کیش  25 و 27 تیر، زیر نظر  دكتر سيامك شريعت متخصص طب اورژانس و امير رشيدي مسئول كميته غواصي و مدرس نجات غريق جزيره کیش در سالن اجتماعات بیمارستان برگزار شد.  

آشنایی با نحوه حيات بخشي، انواع تنفس مصنوعي،كمك رسانی اوليه به انواع غريق و حادثه ديدگان در مكان هاي عمومي و ورزشي با هدف ارتقاء و به روز رساني دانش نجات غريق از جمله موضوعات مورد بررسی و تدریس در این کارگاه آموزشی بود که از 250 نفرناجي غريق، مدرس غواصي و ناخدای جزیره کیش، 45 نفر در  این کارگاه  آموزش دیدند و گواهينامه دریافت کردند.

گفتنی است طبق برنامه ریزی انجام شده با برگزاری این دوره در هفته های آینده دیگر ناجیان غریق، مدرسان غواصی و ناخداهای جزیره کیش نیز تحت آموزش احیاء و كمك هاي اوليه قرار می گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: