کد خبر: ۷۷۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۳۶۵
منتظری در همایش اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه:
دادستان کل کشور با اشاره به خطر نفوذ به عنوان یکی از برجسته‌ترین ابزارهای دشمن علیه انقلاب اسلامی، گفت: نفوذ امروز خطر بسیار بزرگی است که نظام اسلامی ما را تهدید می‌کند.
نفوذ یکی از برجسته‌ترین ابزارهای دشمن علیه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در دومین روز از اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه تهران، قم، اصفهان و مشهد مقدس، از اساتید بسیجی به عنوان مرزبانان و سنگرنشینان دفاع از مرزهای عقیدتی یاد کرد و گفت: امروز دشمن تهاجم همه جانبه خود را علیه باورها، اعتقادات و فرهنگ جامعه ما با بکارگیری تمامی ابزار و ظرفیت‌ها شکل داده و دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در طی این ۴۰ سال، انقلاب اسلامی ایران همواره مورد آماج هجمه‌ها و خباثت دشمنان قرار گرفته است، اظهار داشت: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، پس از ناکامی در به کارگیری توطئه‌های امنیتی و جنگ سخت، امروز نبرد را به جبهه فرهنگی کشانده و راهبردی را در پیش گرفتهاند که هم دفاع از آن سخت بوده و هم نیازمند دفاعی متناسب با هجوم دشمن است.

دادستان کل کشور با اشاره به آموزه‌ها و تجربیات گران سنگ دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: در آن دوران نیز شاهد بودیم در مقاطعی که اطلاعات کافی و لازم از وضعیت دشمن داشتیم و خود را متناسب با سلاح و تجهیزات آنان آماده می‌کردیم، به دستاوردهای بیشتری دست می یافتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جبهه نبرد فرهنگی و اعتقادی و تهاجم و شبیخونی که دشمن علیه نظام اسلامی و ملت ما به کار گرفته است، یکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارها برای پیروزی، شناخت تاکتیک ها، برنامه ها و روش های دشمن بوده و روحانیون بسیجی به عنوان مرزبانان عقیدتی امت اسلامی در این شرایط نقش و رسالت خطیری را در آگاهی بخشی، بصیرت‌افزایی و برملا کردن توطئه دشمن برعهده دارند.

منتظری با بیان اینکه امروز دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی را برای تهاجم علیه فرهنگ نظام اسلامی و اعتقادات ملت ایران کرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند آنچه موجب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران شده، ایمان، اعتقاد راسخ و حضور در صحنه مردم بوده است، از این رو برای تمامی مولفه‌های برتری و وجوه برجسته انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با اشاره به خطر نفوذ به عنوان یکی از برجسته‌ترین ابزارهای دشمن علیه انقلاب اسلامی، ابراز داشت: نفوذ امروز خطر بسیار بزرگی است که نظام اسلامی ما را تهدید می‌کند و گاهی افراد و جریانات نفوذی مقدمات اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خصمانه دشمن را فراهم می‌کنند.

دادستان کل کشور افزود: روحانیت و اساتید بسیجی حوزه و دانشگاه باید ابزارهای تهاجم دشمن را شناخته و متناسب با تهاجم دشمن خود را تجهیز کند در غیر این صورت هرگونه اقدامی منتهی به شکست است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: