کد خبر: ۷۷۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۴
سردار رضایی:
رئیس هیات نظارت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل مهم برای نیروهای نظامی و انتظامی به شمار می آید، تاکید کرد: باید گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا باشیم؛ زیرا هدایت‌های داهیانه معظم له، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
استکبار جهانی، اهداف شومی را علیه انقلاب اسلامی در سر دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار قاسم رضایی در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه کرامت گفت: استکبار جهانی، اهداف شومی را علیه انقلاب اسلامی در سر دارد که با ایستادگی آحاد مردم و پیروی از ولایت فقیه، نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی تحت زعامت ولی امر مسلمین امام خامنه‌‌ای مدظله العالی هستند و از این جهت که به عنوان سرباز ولی فقیه توفیق خدمت داریم، به نوعی بالاترین مدال افتخار برای کارکنان نیروهای مسلح به شمار می‌آید.

رئیس هیات نظارت ستادکل نیروهای مسلح به فرمایش گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به طور کامل می‌‌توانیم این پند عارفانه را درک کنیم و باید گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا باشیم؛ زیرا هدایت‌‌‌های داهیانه معظم له، توطئه‌‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

رضایی ادامه داد: صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، اصل مهم برای نیروهای نظامی و انتظامی است به نحوی که برای پاسداری از آن از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: تدابیری که در طول سال از سوی سلسله مراتب به رده‌‌ها ابلاغ می‌شود، باید در دستورکار قرار بگیرد؛ همچنین طرح و برنامه‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند تا این تدابیر به بهترین نحو مطلوب اجرایی شود.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: نیروهای نظامی و انتظامی در تمام ساعات شبانه‌‌روز در راستای تامین امنیت و ارتقاء احساس امنیت تلاش می‌کنند که امیدواریم این روند مطلوب ادامه داشته باشد تا شاهد امنیتی در خور شأن مردم به ویژه مرزنشینان باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: