کد خبر: ۷۷۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۲۹۴
وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری در خصوص احکام سنگین دانشجویان گفت: مسئولان نگاه محبت آمیز به دانشجویان بازداشتی داشته باشند و از قوه قضائیه می‌خواهیم در برخوردهایی که ما می بنیم تعدیل کنیم .
منصور غلامی: مسئولان نگاه محبت‌آمیز به دانشجویان بازداشتی داشته باشند/ خواهش ما از قوه قضاییه این است که در برخوردهایی که ما می‌بینیم تعدیل کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ منصور غلامی وزیر علم در پایان جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص احکام دانشجویان بازداشتی و پیگیری وزارت علوم گفت: علاوه بر این که کمیته‌ای در وزارت علوم تشکیل شده،  همکارمان ما هم از طریق دانشگاه‌ها و ستاد این موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی در این زمینه شده است و خود من هم صحبت‌هایی انجام دادم و امیدوارم که مسئولان امر با نگاه محبت‌آمیزتری به موضوع توجه کنند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به نامه‌هایی که به رئیس‌جمهور درباره بازداشت دانشجویان نوشته شده است، عنوان کرد: در این نامه‌ها درخواست‌مان این بود همه کسانی که می‌توانند تاثیر بگذارند از جمله خود رئیس‌جمهور وارد این موضوع شوند تا ان‌شاءالله شرایطی که دانشجویان در آن قرار گرفته‌اند برطرف شود.
وی درباره احتمال آزادی دانشجویان تا قبل از آغاز سال تحصیلی،‌ اظهار داشت: خواهش ما از قوه قضاییه این است که در برخوردهایی که ما می‌بینیم تعدیل کنند.

غلامی درباره درباره ارزیابی مدارک کسانی که در خارج از کشور تحصیل کردند، گفت: اگر قبل از رفتن به خارج از کشور برای تحصیل، مراجعه کنند و لیست دانشگاه‌های معتبر را بگیرند قطعا با مشکلی مواجه نخواهند شد.

وی تاکید کرد: گاهی بدون توجه به این موضوع، افراد از طریق تبلیغاتی که بعضی از نهادها و موسساتی که برای همین منظور دارند خودشان بدون مجوز خاصی فعالیت‌ می‌کنند، می‌روند و بعد به عواقبش گرفتار می‌شوند. اگر کسی از این موسسات شکایت کند، قابل رسیدگی است اما ما بخش خاصی نداریم که این موضوع را پیگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: