کد خبر: ۷۷۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۴۰
مهدی هاشمی‌نسب، بازیکن سابق استقلال معتقد است با این وضعیت دلار، هر بازیکنی که از خارج پیشنهاد داشته باشد، حق دارد فوتبال ایران را ترک کند.
هواداران استقلال نباید از ابراهیمی ناراحت باشندبه گزارش خبرداغ ،  مهدی هاشمی نسب در مورد شرایط این روز‌های استقلال و اینکه هواداران از جدایی چند بازیکن و عدم حفظ ستاره‌ها ناراحت هستند، می‌گوید: «در این زمینه باید دید مدیریت باشگاه چه عملکردی دارد، چون بحث تمدید قرارداد‌ها و جذب بازیکن به مدیریت باشگاه ربط دارد. الان وقتی بازیکنی از خارج پیشنهاد داشته باشد، طبیعی است که فوتبال ایران را ترک می‌کند، چون بازیکن باید به فکر آینده باشد.»


هاشمی‌نسب با اشاره به جدایی امید ابراهیمی که باعث ناراحتی هواداران استقلال شده، تأکید می‌کند: «هواداران نباید بابت جدایی این بازیکن ناراحت شوند، چون این اتفاقات در تمامی تیم‌های دنیا رخ می‌دهد. وقتی اختلاف یک میلیارد باشد شاید بازیکن ایرانی قبول نکند به خارج برود ولی با این وضعیت دلار، اختلاف دستمزد در ایران و کشور‌های عربی به سه، چهار میلیارد تومان می‌رسد و بازیکن حق دارد به آینده فکر کند. من معتقدم هواداران استقلال اگر خودشان را جای ابراهیمی بگذارند، آن وقت بهتر می‌توانند قضاوت کنند.»


مربی تیم فوتبال نساجی درخصوص وضعیت این تیم می‌گوید: «در حال حاضر شرایط خوبی داریم و پس از یک اردوی یک‌هفته‌ای قرار است به تهران برگردیم و تا اولین بازی در این شهر می‌مانیم.» او در مورد اینکه کادر فنی تیم فوتبال نساجی از شرایط نقل و انتقالاتی این تیم راضی هستند یا خیر، می‌گوید: «ما بازیکنان خوبی جذب کردیم و البته ما یک تیم لیگ یکی هستیم. ۷ سهمیه لیگ برتری داشتیم و موفق شدیم بهترین‌های لیگ یک را دور هم جمع کنیم. البته ما چند بازیکن دیگر را زیر نظر داریم و در صورت نیاز و توافق آن‌ها را جذب می‌کنیم.»


هاشمی‌نسب در ارتباط با اینکه هدف این تیم در فصل پیش‌رو لیگ برتر چه رتبه‌ای خواهد بود، می‌گوید: «قطعاً هدف ما هم مثل دیگر تیم‌های لیگ یکی، ماندن در لیگ است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در این شرایط لیگ برتر که تیم‌های متمولی حضور دارند و خرید‌های بزرگ هم انجام می‌دهند، ما تمرکزمان روی ماندن در لیگ است و پس از آن به رتبه‌های بهتر فکر می‌کنیم.»

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: