کد خبر: ۷۷۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۵۷۶
مدیران استقلال برای رهایی از فشار انتقادها به دنبال جذب 4 بازیکن خارجی هستند.
مدیران استقلال به دنبال جذب 4 بازیکن خارجی و رهایی از فشار انتقادهابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، به دنبال جدایی امید نورافکن و امید ابراهیمی و جدایی قریب الوقوع مجید حسینی انتقادهای زیادی از سوی استقلالی ها به عملکرد مدیریت باشگاه صورت گرفته است.

 

  استقلالی ها تاکنون بازیکنانی نیز جذب کرده اند که یکی پس از دیگری مشخص می شود دچار مصدومیت هستند و همین امر باعث شده انتقادها شدت بگیرد.

 

در همین خصوص در حال حاضر تنها راه چاره از دید مدیران استقلال تمدید قرارداد سریع با مامه تیام و سرور جباروف است که گفته می شود در ترکیه مذاکرات نهایی انجام خواهد شد.

 

از سوی دیگر مدیران استقلال به دنبال عقد قرارداد با دو بازیکن خارجی دیگر نیز هستند تا کادر نفرات خود را تا حدی تکمیل کنند.

 

الحاجی گرو مهاجم تیم اوسترشوندس که فصل گذشته نیز گزینه حضور در استقلال بود بار دیگر مدنظر شفر قرار گرفته ضمن اینکه نومیر بازیساز آلمانی نیز دیگر بازیکنی است که شفر به مدیران استقلال پیشنهاد کرده است. به نوشته نامه، البته با توجه به مشکلات ارزی جذب چهار بازیکن خارجی می تواند در آینده برای استقلال دردسرهای زیادی ایجاد کند اما ظاهرا در حال حاضر برای کاهش انتقادها آبی ها چاره ای جز جذب سریع این نفرات ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: