کد خبر: ۷۷۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۵
با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق مجددا جدول پیش بینی اعمال محدودیت بار در شبکه های توزیع برق شهر تهران را این بار به صورت بلوک های مشخص منتشر کرده است.
خاموشی های تهران ادامه دارد+جدول
به گزارش خبرداغ ، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمانبندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته براساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است. مشترکان می‌توانند با  مراجعه به لینک درج شده در خبر و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه بندی خود را مشخص و از زمان‌بندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند.

بر اساس اعلام این شرکت عوامل تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه همکاری و کاهش مصرف توسط مشترکان افزایش دما و ظرفیت شبکه است، بنابراین با توجه به این موارد زمان اعمال خاموشی‌ها کاملا احتمالی بوده و پیش‌بینی مدیریت اضطراری بار شبکه ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش‌بینی انجام شده و یا حتی در صورت صرفه‌جویی از سوی مشترکان اعمال نشود.

صنعت برق از مشترکان خود انتظار دارد با تنها ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف ۱۲ الی ۱۷ و ۲۰ الی ۲۳ و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات مجموع صنعت نفت را در تامین برق پایدار یاری کنند.

جدول خاموشی های احتمالی  در این لینک قابل  مشاهده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: