کد خبر: ۷۷۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۴
مرکز رسمی نظرسنجی عمومی روسیه نتیجه بررسی‌های خود درباره این که مردم این کشور طرفدار چه تیمی در بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ میان تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی هستند را منتشر کرد.
روس‌ها در فینال طرفدار چه تیمی هستند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، بیشتر مردم روسیه در بازی فینال تیم ملی فوتبال کرواسی را حمایت می‌کنند اما اغلب آنها به پیروزی فرانسوی‌ها اعتقاد کند.

 

طبق نتایج مرکز رسمی نظرسنجی عمومی روسیه 61 درصد مردم این کشور برای تماشای بازی فینال جام جهانی 2018 فوتبال میان تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برنامه‌ریزی کرده‌اند. 58 درصد این بازی را در خانه یا محل کار خود تحت‌نظر می‌گیرند. 2 درصد روس‌ها در کافه‌ها به تماشای بازی فینال جام جهانی 2018 می‌نشینند. یک درصد نیز در ورزشگاه لوژنیکی مسکو و مناطق هواداری بیرون ورزشگاه‌های این رقابت‌ها بازی را تماشا می‌کنند.

 

همچنین یک‌سوم شرکت‌کنندگان در نظرسنجی (35 درصد) طرفدار تیم ملی فوتبال کرواسی در بازی فینال جام جهانی 2018 هستند و 31 درصد روس‌ها نیز به حمایت از فرانسه می‌پردازند. 41 درصد مردم روسیه نیز معتقد هستند که تیم ملی فوتبال فرانسه در بازی فینال پیروز می‌شود و جام جهانی 2018 را فتح می‌کند. 39 درصد نیز پیروزی کرواسی را پیش‌بینی کرده‌اند.

 

این نظرسنجی 3 روز قبل میان هزار و ششصد نفر از مردم روسیه با سن بالای 18 سال به صورت مصاحبه تلفنی توسط مرکز رسمی نظرسنجی عمومی این کشور انجام شد. خطای آماری در این نظرسنجی کمتر از 2.5 درصد است.

 

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی از ساعت 19:30 دقیقه امروز (یکشنبه) به مصاف هم می‌روند.

 

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: