کد خبر: ۷۷۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۲
رئیس‌جمهور:
رئیس‌جمهور در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب خطاب به رهبر انقلاب گفت: همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا نکاتی را که بیان فرمودید، عملیاتی و اجرایی کنیم.
هماهنگی کامل قوا و دستگاه‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکایی‌ها ضروری است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب خطاب به رهبر انقلاب گفت: همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا نکاتی را که بیان فرمودید، عملیاتی و اجرایی کنیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به تلاش دشمن برای نگران کردن مردم از آینده و ایجاد انتظارات تورمی، افزود: با وجود همه تلاش‌های روانی و اقتصادی دشمنان ایران، درآمدهای ارزی و ریالی کشور در سه ماهه اول امسال بیش از سه ماهه اول سال قبل بوده و در بخش عمرانی ۲۲ برابر سال قبل اعتبارات لازم تخصیص و تأمین شده است.

روحانی با تأکید بر اینکه برخی مسائل همچون اشکالات نظام بانکی و نقدینگی، ارتباطی با تحریم و فشارهای خارجی ندارد و از گذشته وجود داشته است، به برنامه دولت برای حل این مسائل اشاره کرد و گفت: حل این مسائل جزو دستورکارهای اساسی شورای عالی هماهنگی اقتصادی و ستاد اقتصادی دولت است.

رئیس‌جمهور همچنین هماهنگی کامل قوا و دستگاه‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکایی‌ها را ضروری دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: