کد خبر: ۷۷۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
تعداد بازدید: ۲۵۰
اضافه شدن چند چهره های جوان به تمرینات استقلال اتفاق ویژه این تیم در روزهای گذشته است.
استقلال باز هم نورافکن و حسینی می سازد؟به گزارش خبرداغ ،  اضافه شدن چند چهره های جوان به تمرینات استقلال اتفاق ویژه این تیم در روزهای گذشته است.


بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در لیگ شانزدهم باعث شد تا استقلال متفاوت از گذشته با تکیه به مهره های جوان خود هفته های درخشانی را داشته باشد و همین ستاره های جوان تبدیل به استخوان بندی این تیم در لیگ هفدهم، قهرمانی در جام حذفی و درخشش در لیگ قهرمانان شدند.


آبی ها در فصل جدید برای تکرار این خاطره شیرینی، دست به خرید چند بازیکن جوان زدند تا با جذب استعدادها بتوانند باز هم بازیکنانی مانند مجید حسینی و امید نورافکن به فوتبال ایران معرفی کنند.


امیرحسین اسماعیل زاده، سجاد آقایی، طاهرخانی، رضا آذری، احمد زاده و نوراللهی دیگر از جمله چهره هایی هستند که توانستند نظر شفر را در تهران جلب کنند تا برای ادامه تمرینات و حضور در تیم اصلی به همراه آبی ها به ترکیه سفر کنند.


استقلال در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن کلیدی خود را از دست داد اما درخشش این بازیکنان جوان می تواند اتفاقی باشد که آبی ها را دوباره از خرید های پر سر و صدا بی نیاز می کند و باعث می شود تا این تیم باز هم با چهره ای قدرتمند در لیگ ظاهر شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: