کد خبر: ۷۷۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۳۲۵
مهدی فخیم زاده هنرمند کشورمان فیلمی از خود در فضای مجازی منتشر کرده و در آن درباره حال و روز فعلی اش توضیحاتی داده است : حدود ده روز قبل، سر صحنه آخرین فیلمم «مشت در وقت اضافه» تصادفی پیش اومد و من مضروب شدم. کارم به بیمارستان کشید و چند روزی بیهوش بودم یا بیهوش نگهم داشتند. به هر حال، مرخص شدم و الان خوبم. تهران هستم؛ خوب و سر حالم و شکستگی ندارم و اتفاقی هم نیفتاده. آنچه نوشتند واقعیت نداره، نه کمرم شکسته و نه دست و پایم. به هر حال سر حالم و آماده برای کارکردن. از همه کسانی که جویای حالم بوده اند، ممنونم».
آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم‌زاده از زبان خودش/ سر حالم و آماده برای کارمهدی فخیم‌زاده هنرمند کشورمان، با انتشار فیلمی از آخرین وضعیت جسمانی خود گفت.

به گزارش  خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی فخیم زاده کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان که مدتی قبل به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شد، به تازگی و پس از چند روز ترخیص از بیمارستان، فیلمی از خود در فضای مجازی منتشر کرده و در آن درباره حال و روز فعلی اش توضیحاتی داده است.

حدود ده روز قبل، سر صحنه آخرین فیلمم «مشت در وقت اضافه» تصادفی پیش اومد و من مضروب شدم. کارم به بیمارستان کشید و چند روزی بیهوش بودم یا بیهوش نگهم داشتند. به هر حال، مرخص شدم و الان خوبم. تهران هستم؛ خوب و سر حالم و شکستگی ندارم و اتفاقی هم نیفتاده. آنچه نوشتند واقعیت نداره، نه کمرم شکسته و نه دست و پایم. به هر حال سر حالم و آماده برای کارکردن. از همه کسانی که جویای حالم بوده اند، ممنونم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: