کد خبر: ۷۷۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۳۷۵
در پی اظهارات محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی درهمایش «قانون گرایی و حقوق شهروندی» و مطرح کردن انتقاداتی نسبت به دولت، محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت به این اظهارات پاسخ داد.
پاسخ دبیر هیئت دولت به اظهارات محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در پاسخ دبیرهیئت دولت آمده است:

جناب آقای محمود صادقی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در همایش " قانون گرائی و حقوق شهروندی "  گفته اند: "مردم باید بدانند دولت چه تصمیمی می گیرد و چه قوانینی تصویب می کند. همچنین بخشنامه هایی که صادر و تصمیماتی که گرفته می شود باید در اختیار مردم قرار گیرد ". برای استحضار ایشان و عموم مردم شریف ایران یادآور می شوم که کلیه مصوبات دولت در پایگاه اطلاع رسانی دولت به آدرس dolat.ir بعنوان وب سایت رسمی دولت و در روزنامه رسمی منتشر می شود و برای رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جهت ارجاع به کمیسیون تطبیق مصوبات دولت با قوانین نیز ارسال می گردد.  همچنین از جهت انتشار در فضای عمومی و رسانه ای، ابتدا از اسفند ۱۳۹۲ و سپس در شکل کاملتری از پانزدهم اسفند ۱۳۹۴ کلیه مصوبات دولت و بخشنامه های عمومی در سایت دفتر هیات دولت به آدرس: Cabinetoffice.ir در دسترس عموم مردم قرار می گیرد. علاوه بر این پیشنهاد های دستگاه های اجرائی که برای تصمیم گیری به دولت می رسد و در فرآیند بررسی و تصمیم در کمیسیون های مختلف دولت و سپس هیات وزیران قرار می گیرد نیز در همین سایت انتشار می یابد. بنابر این نه تنها تصمیمات بلکه پیشنهاد هائی که درآینده نیز منجر به تصمیم می شود اطلاع رسانی عمومی می شود تا فرصت دسترسی به اطلاعات به طور یکسان در اختیار همگان باشد. این موضوع در همان زمان در نوشته ای تحت عنوان " اتاق شیشه ای تصمیمات " توسط اینجانب از طریق خبرگزاری ها و روزنامه های سراسری اطلاع رسانی شده است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
متاسفانه ازمهرماه 1389 تاکنون هیچ مرجعی پاسخگوی شکایت ها واعتراض های ما نیست
و توسط قانون، اداره تعاون،کار ورفاه و دیوان عدالت اداری و... به حق وحقوق خود ما را نرسیده و رسیدگی هم نکرده است.
درکشورما فقط شعار قانون وعدالت وجود دارد، ونه عمل قانون وعدالت
دوشنبه 25 تیر1397 شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران،اضافه کاری وشبکاری نگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران واریز کرده است.
پیشترپیام دادیم، درسایت خبرداغ چاپ شده است.
و ازاین بابت از سایت خبرداغ ومدیرمسئول محترم خبرداغ تشکر وقدردانی می کنیم
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: