کد خبر: ۷۷۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیوند امت با ولایت، انقلاب را پایدار کرده لذا دشمنان تلاش دارند این مقاومت و ایستادگی را از امت اسلامی بگیرند.
نماینده ولی فقیه: قدرت مردمی در نهاد بسیج و سپاه تبلور پیدا می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نشست خبری حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز با موضوع تبیین رویکردها و راهبردهای نوین نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسائل روز برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی در این نشست خبری با بیان اینکه در تاریخ اسلام برای اولین بار است که عمر حاکمیت و نظام حکومت دینی و ولایی به چهار دهه می‌رسد، گفت: در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی به رغم همه تهاجم‌ها و تلاش همه‌جانبه جبهه استکبار فراز و نشیب داشته‌ایم اما توقف نداشته‌ایم و امروز استکبار اقرار دارد که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار می‌گوید که انقلاب اسلامی موجودیت ما را در مرحله اول در شاخصه‌های ابرقدرتی و در مرحله دوم موجودیت ما را تهدید می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: انقلاب به این دلیل که زنده و در حال حرکت و اثرگذاری است، دشمن دارد. اگر انقلاب در حال حرکت نبود، دشمن هم نداشت و چون انقلاب اسلامی زنده است، حافظ و نگهبان و مدافع می‌خواهد؛ چراکه از دشمن نمی‌توان انتظاری جز دشمنی داشت. استکبار دشمن انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: انقلاب باید حافظانی با بصیرت و شجاعت داشته باشد که در هر صحنه بتواند دست دشمن را بخواند و فتنه او را تشخیص دهد و در برابر او بهترین راهکار را داشته باشد که در این مهم در مرحله اول سکانداری را رهبری معظم انقلاب برعهده دارد و در مرحله دوم به دوش ملت است. رمز ماندگاری انقلاب در این ۴۰ سال هم پیوند این دو بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان و استکبار مسلمانان را در سه وضعیت می‌بینند؛ یکی اینکه امت مسلمان باشد اما ولایت و رهبری نداشته باشد یا به عبارت دیگر امت بی‌ولایت برای استکبار خطر ندارد و دیگری اینکه امام بی‌امت هم اقتدار ندارد و سومین وضعیت این است که دشمنان می‌گویند امت مسلط به ولایت، شکست ندارد.

حاجی‌صادقی اظهار داشت: ۴۰ سالگی انقلاب به خاطر این پیوند است. پیوند امت با ولایت انقلاب را پایدار کرده لذا تلاش دارند که این مقاومت و ایستادگی را از امت اسلامی بگیرند.

وی ابراز داشت: تجسم و عینیت یافتن قدرت مردمی در نهاد بسیج و سپاه تبلور پیدا می‌کند. بسیج امت اسلامی سازماندهی و سامان‌یافته است که سنگرنشین انقلاب است و فلسفه وجودی سپاه دفاع همه‌جانبه در همه جنبه‌ها از دستاوردهای انقلاب است. سپاه هرجا خطری متوجه انقلاب دید وظیفه‌اش این است که حضور پیدا کند. انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهایش نظام جمهوری اسلامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: