کد خبر: ۷۷۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۳۱۵
روز گذشته دو خبرگزاری اصولگرا به نقل از برخی شنیده‌های خود، مدعی شد که «در پی اظهارات اخیر منتشرشده از سوی حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد، رهبر معظم انقلاب به حجت‌الاسلام علوی هشدار داده‌اند که این بیانات به‌ ضرر وزارت اطلاعات و نیز به‌ ضرر اقتصاد ملی است.» پیگیری‌ها از دفتر وزیر اطلاعات حکایت از آن داشت که چنین خبری صحت ندارد.
تذکر رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات صحت ندارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایران: روز گذشته خبرگزاری تسنیم به نقل از برخی شنیده‌های خود، مدعی شد که «در پی اظهارات اخیر منتشرشده از سوی حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد، رهبر معظم انقلاب به حجت‌الاسلام علوی هشدار داده‌اند که این بیانات به‌ ضرر وزارت اطلاعات و نیز به‌ ضرر اقتصاد ملی است.» خبرگزاری فارس هم بلافاصله همین ادعا را منتشر کرد.

این در حالی است که پیش از این از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب تأکید شده که مواضع معظم‌له یا از سوی ایشان در سخنرانی‌ها یا از سوی دفتر رهبری اعلام می‌شود. حال آنکه در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب چنین خبری وجود ندارد.

پیگیری‌های خبرنگار «ایران» از دفتر وزیر اطلاعات هم حکایت از آن داشت که چنین خبری صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: