کد خبر: ۷۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۶۱۴
وزیر آموزش و پرورش گفت: بانک ملی ایران از شاخص ترین بنگاه های اقتصادی کشور در کمک به توسعه مدرسه سازی برای مناطق محروم است.
تقدیر  محمد بطحایی از «مدرسه سازی» بانک ملی ایران

به گزارش خبرداغ، سید محمد بطحایی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران افزود: این بانک علاوه بر خدمات عمومی به فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش، مدرسه سازی را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی همواره در دستور کار داشته است.

وی اظهار کرد: مدرسه سازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نمونه اخیر اقدامات بانک ملی ایران در این زمینه است.

بطحایی افزود: پروژه های مدرسه سازی بانک ملی ایران در مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه به خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم این مدارس مهرماه سال جاری به بهره برداری برسند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که همکاری و تعامل این وزارتخانه و بانک ملی ایران مثل اعضای یک خانواده پایدار و مستدام است، اظهار امیدواری کرد: ثمرات این همکاری بیش از پیش به فرهنگیان و دانش آموزان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: