کد خبر: ۷۷۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۲۵۱
سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا کنون تعداد درگیری‌ها و حملات در مرز، معادل پنج سال گذشته بوده است. سخنگوی ناجا درباره اینکه آیا تمامی این حملات تروریستی بوده اعلام کرد: منظور تمام حملات و درگیری‌هاست و الزاما تمام این موارد تروریستی نبوده، اما خوشبختانه مرزبانان کشورمان به خوبی در مقابل این حملات مقاومت کرده‌اند؛ به طوریکه اکثریت این اقدامات ناکام مانده و منجر به عقب نشینی و دستگیری متخلفان می‌شود.
ناجا: تعداد درگیری‌های مرزی امسال معادل ۵ سال گذشته بوده

به گزارش خبرداغ، سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا کنون تعداد درگیری‌ها و حملات در مرز، معادل پنج سال گذشته بوده است.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفتگو با ایسنا، درباره درگیری‌ها در مرز‌های کشور و وضعیت آن‌ها اظهار کرد: علی رغم وجود برخی درگیری‌ها در مرز خوشبختانه وضعیت امنیتی در مرز‌های کشور ما کاملا مطلوب بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه درگیری‌ها در مرز‌های کشورمان نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون شمار حملات و درگیری در مرز‌های کشورمان چیزی حدود پنج سال گذشته بوده است.

سخنگوی ناجا درباره اینکه آیا تمامی این حملات تروریستی بوده اعلام کرد: منظور تمام حملات و درگیری‌هاست و الزاما تمام این موارد تروریستی نبوده، اما خوشبختانه مرزبانان کشورمان به خوبی در مقابل این حملات مقاومت کرده‌اد؛ به طوریکه اکثریت این اقدامات ناکام مانده و منجر به عقب نشینی و دستگیری متخلفان می‌شود.

منتظرالمهدی تاکید کرد: مرزبانان کشورمان با تمام توان در حال حراست از مرز‌های کشور بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

چندی پیش سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با تأیید افزایش درگیری‌ها در مرز اعلام کرده بود که برخی از این حملات و تحرکات با حمایت برخی از کشور‌ها در مرز‌های کشورمان انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: