کد خبر: ۷۷۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۳۵۷
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: توقع داشتیم فدراسیون فوتبال به دلیل عملکرد بازیکنان تیم استقلال در جام جهانی از آبی‌پوشان حمایت کنند.
هرگز نگفتیم در سوپرجام شرکت نمی‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره برگزاری بازی سوپر جام در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: هرگز نگفتیم در سوپر جام شرکت نمی‌کنیم، فقط از فدراسیون و سازمان لیگ درخواست کردیم این دیدار در زمان دیگری برگزار شود. تیم اکنون در آماده سازی است و بر اساس برنامه ریزی آبی‌پوشان تا یکم مرداد به تهران بر خواهند گشت.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد بیشتری از بازیکنان تیم استقلال در رقابت‌های جام جهانی روسیه بازی کردند و اردوی آبی‌ها در زمان دیرتری برگزار شد، افزود: توقع داشتیم فدراسیون فوتبال به دلیل عملکرد بازیکنان تیم استقلال در جام جهانی از آبی‌پوشان حمایت کنند. هنوز بازیکنان تیم ملی به جمع آبی‌ها اضافه نشدند. زمان سوپر جام را تغییر ندهند و سوپر جام در 29 تیرماه برگزار شود، آنوقت فدراسیون فوتبال باید پاسخگو هواداران میلیونی استقلال باشد.

 

زمانی با تاکید بر اینکه نامه رسمی به سازمان لیگ ارسال کردیم و خواستیم این مسابقه در زمان دیگری برگزار شود، اضافه کرد: استقلال هم در این بازی 50 درصد حق دارد و خواهان برگزاری این مسابقه در زمان دیگری است. آبی‌پوشان از اردو برگردند و تیم مستقر شود در روز دوم و سوم مرداد ماه سوپرجام برگزار شود. 

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جدایی مجید حسینی از جمع آبی‌ها گفت: هر بازیکنی که بخواهد از تیمی جدا شود باید با باشگاه مورد نظر توافق کند. این رسمش نیست که با استقلال به اسم و رسمی برسد و آن وقت به راحتی با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شود. ما حسینی را دوست داریم و این بازیکن تا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. حسینی در تیم بماند و سال آینده به تیم بهتری برود. در هر صورت حسینی هر تصمیمی دارد باید با مسئولان باشگاه صحبت کند و به توافق نهایی برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: