کد خبر: ۷۷۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۹۲
رئیس سازمان دیده‌بان عدالت و شفافیت تاکید کرد: قانون را با این فرض می‌نویسند که دولتی‌ها عاقل و خیرخواه هستند، حال اگر یک فرد یا مقام دولتی کاری غیرعاقلانه یا کاری غیرخیرخواهانه انجام داد، باید جوابگو باشد.
احمد توکلی: با تغییر کابینه مخالفم/ «سیف» باید عزل شود/ تخصیص ارز به شرکت ۲۶ روزه، خیانت در امانت است/ من معتقدم که روحانی باید چندنفر را برکنار کند نه اینکه تغییر بدهد

به گزارش خبرداغ، احمد توکلی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره وضعیت امروز اقتصادی کشور در بازارهای سکه و ارز به موضوعیت قانون در کشور اشاره کرد و گفت: قانون را با این فرض می‌نویسند که دولتی‌ها عاقل و خیرخواه هستند، حال اگر یک فرد یا مقام دولتی کاری غیرعاقلانه یا کاری غیرخیرخواهانه انجام داد، باید جوابگو باشد. وقتی بانک مرکزی به شرکتی ۲۶ روزه ارز تخصیص داد، خیانت در امانت کرده است، جرم و مجازات دارد و باید مجازات آن را تحمل کند.

وی با بیان اینکه ما (سازمان دیده‌بان عدالت و شفافیت) علیه رئیس بانک مرکزی اعلام جرم کرده‌ایم، افزود: همچنین با شرکت‌هایی که از حوزه‌های غیرمرتبط با ارز دولتی واردات انجام داده‌اند باید برخورد شود و تا برخورد نشود درست نخواهد شد.

رئیس سازمان دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت‌: الان قوه قضائیه و مجلس  و همه و از جمله رسانه‌ها باید برخورد کنند. ما علیه آقای سیف  اعلام جرم کردیم، دولت باید او را عزل کند. نباید گذاشت با سلام و صلوات دوره‌اش تمام شود و بعد سفیر ایران در چین بشود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی اقتصادی با اصلاح کابینه دولت موافق هستید یا خیر، گفت: نه؛ من معتقدم که آقای رئیس‌جمهور باید چندنفر را عزل کند نه اینکه تغییر بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: