کد خبر: ۷۷۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۶۱۱
پیشکسوت محبوب پرسپولیس در واکنش به توهین و تمسخر عوامل شبکه بی بی سی فارسی در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: من این حرکت و طرز فکر را نمی پسندم بچه های تیم ملی خیلی زحمت کشیدند.
فنونی زاده: من توهین بی بی سی به تیم ملی ایران را نمی پسندم!
به گزارش خبرداغ ،عملکرد درخشان ملی‌پوشان ایران در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ با بازتاب های زیادی در ایران و جهان همراه گردید؛ از تمجید فیفا گرفته تا رسانه های خبری و afc و روزنامه های کثیرالانتشار بین المللی.

 

  * در همین خصوص «مرتضی فنونی زاده» پیشکسوت محبوب پرسپولیس طی گفتگویی اختصاصی باجام نیوز در مورد عملکرد ملی پوشان فوتبال در جام جهانی 2018 توضیحاتی را با خبرنگار ما در میان گذاشت که در ادامه از نظر شما می گذرد؛

 

مرتضی فنونی زاده کارشناس فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد عملکرد بچه های تیم ملی باید بگویم تیم ملی جز دفاعی بازی کردن کاری دیگر انجام نداد و در فاز حمله حرفی برای گفتن نداشت. به نظر من اگر آقای کی روش بچه ها را آزادر تر می گذاشت و بچه ها می توانستند فوتبال ایرانی را به نمایش بگذارند چه بسا ما موفق تر هم بودیم شما دیدید اگه توپ آقای طارمی دقیقه 95 بازی با پرتغال گل می شد الان ما تیم اول صعود می کردیم و پرتغال حذف شده بود و باید بگویم عدم حمله کردن ما در جام جهانی مشکل عمده تیم بود که فقط به ضد حمله بسنده کرده بود.

 

 مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار جام نیوز در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ادامه داد: اگر از ما فوتبالی‌ها بپرسید می‌گوییم عملکرد تیم ملی در جام جهانی قابل دفاع نبوده است، شاگردان کی‌روش در حمله خوب عمل نکردند و فقط در دفاع کردن خوب ظاهر شدند، با آنکه تیم ما ۴ امتیاز کسب کرده بود، اما نتوانست از گروه خودش صعود کند. ما قبل از گل خوردن حرفی برای گفتن نداشتیم و دفاع مطلق بودیم ولی به محض اینکه گل را خوردیم مثل دو تا بازی که عقب افتادیم بچه ها را دیدید فوتبال خودشان را انجام دادند و من به عنوان یک قدیمی تیم ملی از صد به بچه ها بیست و در کار دفاعی به آن ها 80 می دهم.

 

 

 * آقای فنونی زاده در واکنش به توهین و تمسخر عوامل شبکه بی بی سی فارسی در مورد بازیکنان تیم ملی (اینجا) توضیح داد:

من این حرکت، و طرز فکر را نمی پسندم به هر حال بچه ها خیلی زحمت کشیدند و با غیرت بازی کردند و باید گفت تنها تیمی که با 4 امتیاز حذف شد فقط ما بودیم که این نشاگر موفقیت بچه هاست.

 یادآور می شوم که ما با سه قدرت دنیا که اگر با هر کدام مساوی هم می گرفتیم باز یک امتیاز الان بیشتر کسب کردیم. ولی خب فوتبال جذابیتش به همین است که شما باید از تک موقعیت ها به خوبی استفاده کنید ولی متاسفانه ما خوب استفاده نکردیم نمونه اش همان موقعیت مهدی طارمی که برایتان گفتم. هر چند گل کردن آن هم خیلی سخت بود از بس این بچه عقب و جلو رفت که تمرکز لازم را برای گل کردن آن موقعیت نداشت من مطمئنم اگر این موقعیت در دقایق دیگر از بازی بود به احتمال زیاد گل می شد.

 

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به بسته بودن نقل و انتقالات برای این باشگاه تصریح کرد: خب ما که از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم آن ها هم به واسطه مدیران نالایق سابق با آن افتضاحی که با آقای طارمی سر قراردادش با ریز اسپور در آوردند ما و آقای استیلی که در پایه های این باشگاه هستیم هم با این مشکل روبرو هستیم چرا که ما هم از این نقل و انتقالات هم محرومیم.

 

البته در نقل و انتقالات باید این موضوع را هم بگویم سروش که برای خودمان هست حالا اقای شیری و ترابی اضافه شده اند که من فکر می کنم که در نیم فصل دوم پرسپولیس فوق العاده ظاهر خواهد شد و مدعی قهرمانی هستیم و خواهیم بود.

 

وی در مورد جام باشگاه های آسیا هم گفت: این بازی ها با بقیه دیدارهای دیگر فرق دارد به هر حال ما با تیمی بسیار قوی روبرو هستیم و برای بچه ها آرزوی موفقیت دارم و در آخر از همه هواداران خواهش می کنم که به کمبودها و بازیکنان توجه نکنند و فقط بروند و پرسپولیس را تشویق کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: