کد خبر: ۷۷۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۱
سفیر ایران در مسکو:
سفیر کشورمان در مسکو با بیان اینکه اسناد و پایه‌های لازم برای گسترش روابط ایران و روسیه فراهم است، گفت: حجم مبادلات رشد و گسترش داشته، اما به نقطه ایده‌آل نرسیده‌ایم، امیدواریم که با حضور بخش‌های دولتی و خصوصی به نقطه ایده‌آل برسیم.
نشانه‌های بسیاری از رشد و گسترش حجم مبادلات میان ایران و روسیه وجود دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهدی سنایی پس از دیدار فرستاده ویژه کشورمان به مسکو در خصوص سطح روابط ایران و روسیه گفت: روابط ایران و روسیه در سطوح عالی دولتی و رسمی بسیار خوب بوده و رایزنی‌ها در همه بخش‌ها برقرار است و اسناد و پایه‌های لازم برای گسترش روابط دو کشور فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی و تجاری نشانه‌های بسیاری داریم از جمله این که روابط بانکی شکل گرفته، اسناد گمرکی هم امضا شده و نشانه‌های بسیاری از رشد و گسترش حجم مبادلات وجود دارد اما به نقطه ایده‌ال نرسیدیم.

سفیر کشورمان در مسکو همچنین بیان کرد: امیدوار هستیم که با حضور بخش‌های دولتی و شرکت‌های فعال در بخش خصوصی در حوزه صادرات ایران به روسیه به نقطه ایده‌ال برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: