کد خبر: ۷۷۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۴
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: فردی که مرتکب جرایم متعدد از جمله مزاحمت برای نوامیس شرارت و ایجاد رعب و وحشت و چندین فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح شکاری باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود، دستگیر و با دستور مقام محترم قضایی روانه زندان شد.
مزاحم نوامیس در مریوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان خبر داد: با پیگیری مأمورین پلیس اطلاعات، فردی که به جرم مزاحمت برای نوامیس و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان تحت پیگرد پلیس و مراجع قضایی بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سرهنگ سلمان حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت فردی که مرتکب جرایم متعدد از جمله مزاحمت برای نوامیس شرارت و ایجاد رعب و وحشت و چندین فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح شکاری باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود، دستگیر و با دستور مقام محترم قضایی روانه زندان شد.

وی افزود: این فرد دارای سوابق متعدد قبلی بوده و به همین خاطر تحت پیگیرد قضایی بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان با اشاره به اشراف فرد بر اینکه تحت پیگرد است، گفت: به همین خاطر با تغییر پی در پی مخفیگاه و مخفی شدن در خانه باغ های اطراف شهر خود را از دید مأمورین مخفی کرده بود.

وی تصریح کرد: پس از اشرافیت خوب اطلاعاتی مأمورین پلیس اطلاعات مخفیگاه فرد خاطی شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه متهم دستگیر و با تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره تحت بازداشت قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: