کد خبر: ۷۷۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۹
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان:
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: تجربه نشان داده است قضات انقلابی و برخورد کننده با مفاسد همواره در معرض هجمه های بی اساس از سوی مفسدین قرار می گیرند.
جوسازی‌ها و هجمه‌ها علیه قضات انقلابی با هدف تحت فشار قراردان دستگاه قضائی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد قربانی اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین در هر پست، مقام و هر لباسی که باشند از هیچ اقدامی در چارچوب قانون دریغ نخواهد کرد.

این مقام قضائی تصریح کرد: قضات شریف علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات، مخلصانه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل خواهند کرد و جوسازی‌ها و فرافکنی‌هایی به عزم و اراده این دستگاه در برخورد با فساد و اجرای فرامین حضرت امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی خللی وارد نخواهند کرد و با جدیت روند رسیدگی به پرونده ها وبرخورد بامفسدین و احقاق حقوق مردم ادامه خواهد داشت.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهر کرمان در پایان از کارکنان قضائی و اداری پرتلاشی که خالصانه جهت اجرای قانون و برخورد با فساد تلاش می نمایند و تحت فشار جوسازی‌های مفسدین قرار نمی‌گیرند، قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: