کد خبر: ۷۷۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۴۸۵
زن 36 ساله که با ربودن دختر خردسال در یکی از بوستان‌های شرق تهران در حال فرار بود، با هوشیاری مردم ناکام ماند و بازداشت شد.
کودک ربایی ناکام زن جوان در پارک/ محکم دستم را گرفت و به زور و کشان‌کشان با خودش برد
به گزارش خبرداغ به نقل از جام جم آنلاین: زن 36 ساله که با ربودن دختر خردسال در یکی از بوستان‌های شرق تهران در حال فرار بود، با هوشیاری مردم ناکام ماند و بازداشت شد.

عصر یکشنبه دختر خردسالی از خانه‌شان در یکی از محله‌های شرق تهران خارج شد و به بوستان نزدیک آنجا رفت‌. زمان کوتاهی از حضورش در پارک نگذشته بود که زن جوانی به او نزدیک شد و محکم دست دختر خردسال را گرفت و فرار کرد. دختر خردسال گریه‌کنان فریاد می‌زد و کمک می‌خواست‌. در این موقع افراد حاضر در پارک متوجه ماجرا شده و با دستگیری زن کودک‌ ربا، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

با حضور گشت پلیس، زن متهم به کودک‌ربایی بازداشت و کودک خردسال به کلانتری منتقل شد تا خانواده‌اش شناسایی شوند.

دختر خردسال به پلیس گفت: من در پارک بازی می‌کردم که این زن کنارم آمد و گفت که دختری هم سن من دارد که بیمار است و خواست برای بازی با او بروم. بعد محکم دستم را گرفت و به زور و کشان‌کشان با خودش برد. بعد هم چند زن و مرد او را کتک زدند و من از دستش رها شدم.

در این مرحله از تحقیقات خانواده دختر ربوده شده شناسایی و این کودک تحویل آنها شد. متهم زن به افسر تحقیق گفت: من دختر خردسال را فریب دادم و به بهانه دیدار با دخترم او را ربودم. می‌خواستم طلاهایش را سرقت کنم و اگر پولدار بودند در برابر تحویل او به خانواده‌اش از آنها اخاذی کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: