کد خبر: ۷۷۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۴۲۰
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: درج آگهی در مطبوعات و سایر مراکز مبنی بر فروش لیزینگی خودرو و یا پیش فروش آپارتمان دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده و تأیید آن از سوی مراجع رسمی نیست.
پلیس: مراقب فروش لیزینگی خودرو باشید/ مردم نباید به همه شرکت های لیزینگ خودرو اعتماد کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: درج آگهی در مطبوعات و سایر مراکز مبنی بر فروش لیزینگی خودرو و یا پیش فروش آپارتمان دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده و تأیید آن از سوی مراجع رسمی نیست.

سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت آپارتمان و خودرو در ماه‌های اخیر، احتمال اینکه کلاهبرداران حرفه‌ای به سمت و سوی سوء استفاده از شهروندان تحت عناوین مختلف روی آورند متصور می‌باشد که خریداران در هنگام خرید و فروش مراقب باشند.

وی ضمن هشدار و لزوم توجه شهروندان در این خصوص افزود: درج آگهی در مطبوعات از سوی شرکت‌ها، موسسات و سایر مراکز مبنی بر فروش لیزینگی خودرو و یا پیش فروش آپارتمان دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده و تأیید آن از سوی مراجع رسمی نمی‌باشد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: مردم نباید به همه شرکت های لیزینگ خودرو اعتماد کنند و پیش از پرداخت هر گونه وجهی از مجوزدار بودن آن شرکت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اطمینان حاصل کنند.

وی اضافه کرد: اسامی شرکت های مجاز در فروش لیزینگی خودرو در سایت بانک مرکزی به نشانیwww.cbi.ir موجود است.

اکبری خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیش خرید ملک باید علاوه بر اینکه از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده مطمئن شوند، قرارداد را در بنگاههای معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت کنند، ضمن اینکه فروشنده نیز موظف است سند اولیه ملک را به رؤیت مشاور املاک و خریدار برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: