کد خبر: ۷۷۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
ماموران گمرک ایران موفق به کشف قاچاق اتوبوسی طلا شدند و از داخل یک دستگاه اتوبوس به مقدار ۴.۵ کیلوگرم طلای ساخته شده کشف کردند.
کشف ۴.۵ کیلوگرم طلای قاچاق توسط ماموران گمرک

به گزارش‌ خبرداغ به نقل از ایلنا؛ ماموران گمرک بازرگان در بازرسی از اتوبوس‌های ورودی از ترکیه در مرز  موفق شدند مقدار ۴/۵  کیلو گرم طلای ساخته شده را از داخل یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کنند.

بنابراین گزارش؛ این مقدار طلای کشف شده به طرز ماهرانه‌ای در صندلی‌ها جاسازی شده بود که ماموران گمرک با هوشیاری و رصد اطلاعات  به محل اختفای این طلاها پی برده و در بازرسی های بیشتر به کمک دستگاههای کنترلی موفق می‌شوند مقدار ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم طلای ساخته شده را کشف کنند.

گمرک ایران در سال ۲۰۱۷ موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با انواع کالای قاچاق در دنیا کسب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: