کد خبر: ۷۷۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۷۳۶
معاون امداد ونجات هلال‌احمر البرز گفت: پس از ۲۵ روز تلاش، جسد دختربچه غرق شده کرجی پیدا شد. این دختر ۹ ساله‌ای که به همراه خانواده‌اش برای تفریح به داخل باغی در روستای آدران رفته بود، برای بازی به کنار رودخانه می‌رود که شدت آب رودخانه، دختر را با خود می‌برد. پس از غرق شدن کودک، پدرش نیز برای نجات وی به داخل رودخانه رفته و وی نیز غرق می‌شود.
پیکر دختربچه ۹ ساله غرق شده، پس از ۲۵ روز در رودخانه کرج پیدا شد/ در همان روز جسد پدر خانواده از آب گرفته شد

به گزارش خبرداغ، معاون امداد ونجات هلال‌احمر البرز گفت: پس از ۲۵ روز تلاش، جسد دختربچه غرق شده کرجی پیدا شد.

«داوود رجبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۲۷ خرداد ماه گزارشی از غرق شدن یک دختر بچه به همراه پدر خود در روستای آدران به نیروهای امدادی رسید.

وی افزود: در بررسی این حادثه، مشخص شد دختر 9 ساله‌ای که به همراه خانواده‌اش برای تفریح به داخل باغی در روستای آدران رفته بود، برای بازی به کنار رودخانه می‌رود که شدت آب رودخانه، دختر را با خود می‌برد.

معاون امداد ونجات هلال‌احمر البرز توضیح داد: پس از غرق شدن کودک، پدرش نیز برای نجات وی به داخل رودخانه رفته و وی نیز غرق می‌شود.

رجبی گفت: در همان روز جسد پدر خانواده از آب گرفته شد، اما جسد دختر را آب با خود برد که تلاش برای یافتن آن تا امروز ادامه داشت.

وی یادآور شد: جسد دختر بچه پس از روزها تلاش نیروهای جستجوی هلال‌احمر پیدا شده و اطلاعات تکمیلی در این خصوص به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: