کد خبر: ۷۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۴۹۱
رئیس اتاق ایران و چین گفت: تحریم ها پیش روی ما است و ما باید تحریم ها را پیش بینی کنیم و جلویش را بگیریم. باید خودمان پادزهر سمی که به اقتصادمان تزریق می شود را درست کنیم
عسکراولادی: تقصیر دولت این است که بدون مشورت با کارشناسان تصمیمات اقتصادی می‌گیرد / مدیران ما باید اقتصاددان باشند نه اقتصادخوانبه گزارش خبرداغ، رئیس اتاق ایران و چین گفت: تحریم ها پیش روی ما است و ما باید تحریم ها را پیش بینی کنیم و جلویش را بگیریم. باید خودمان پادزهر سمی که به اقتصادمان تزریق می شود را درست کنیم

اسداله عسكر اولادي در مصاحبه با راديو با بيان اينکه در حال حاضر شرايط به گونه اي نيست که بخواهيم بخش خصوصي يا دولت را مقصر قلمداد کنيم، گفت: شرايط ويژه اي براي کشور پيش آمده، ما مشکلات عديده اي را در سه ماهه نخست سال پشت سر گذشته ايم و بايد از اين به بعد حواس مان را جمع کنيم تا مشکلات مان را با اشتباه بعدي تکرار نکنيم.

وي با اظهار به اينکه هر دو بخش دولتي و خصوص مقصر شرايط پيش آمده هستند، عنوان کرد: تقصير بخش دولتي اين است که بدون مشورت با کارشناسان دانشگاه ها تصميمات اقتصادي را مي گيرد و مديراني که اين تصميمات را مي گيرند ندانسته وارد عمل مي شوند بدون اينکه آينده نگري داشته باشد. مديران ما نبايد اقتصاد خوان باشند بلکه بايد اقتصاد دان باشند.

رئيس اتاق ايران و چين متذکر شد: تحريم ها پيش روي ما است و ما بايد تحريم ها را پيش بيني کنيم و جلويش را بگيريم. بايد خودمان پادزهر سمي که به اقتصادمان تزريق مي شود را درست کنيم.
منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: