کد خبر: ۷۷۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۵۴۶
باوجود تکذیب دوپینگ هافبک تیم ملی فوتبال ایران، بی بی سی ورزشی در فیسبوک و یک رسانه عربستانی این موضوع را بازنشر کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  باوجود تکذیب دوپینگ هافبک تیم ملی فوتبال ایران، بی بی سی ورزشی در فیسبوک و یک رسانه عربستانی این موضوع را بازنشر کرده است.

 

 

فیس بوک بی بی سی فارسی در خبری تحت عنوان "دوپینگ سعید عزت اللهی در بازی های جام جهانی!" مدعی شد: «یک سایت روسی اعلام کرد نمونه های دوپینگ سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران مشکوک است و این بازیکن احتمالا اولین بازیکن دوپینگی جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود. سایت عاجل عربستان با عنوان «بازیکن ایرانی اولین دوپینگی جام جهانی روسیه» این خبر را تایید کرده و گزارشی در این ارتباط نوشته است.»

 

 

این در حالی است که این خبر به فاصله یکی دو ساعت توسط سایتهای مختلف روسی و همچنین یکی از مسئولان فیفا تکذیب شد و فدراسیون فوتبال ایران هم بیانیه ای در این خصوص صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: