کد خبر: ۷۷۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۵۲۶
هدایت‌الله خادمی‌ عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به شرایطی که ایجاد شده است و امکان دارد به سمت تحریم‌ها پیش برویم و شاهد مشکلاتی در زمینه بنزین باشیم، امکان دارد دوباره به سمت سهمیه‌بندی بنزین برویم ،اما اکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. او افزود: دولت تا کنون در باره سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی‌نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی: شاید به سمت سهمیه‌بندی بنزین برویم اما دولت تاکنون تصمیمی‌ نگرفته/ همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می‌شودبه گزارش خبرداغ، یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا کنون در باره سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی‌نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می‌شود.

هدایت‌الله خادمی‌در گفتگویی با اشاره به امکان سهمیه‌بندی شدن بنزین اظهار داشت: تاکنون دولت در این باره تصمیمی‌نگرفته است، اما این امکان وجود دارد این اتفاق بیفتد. در مجلس نهم دو نرخی بودن و استفاده از کارت‌های سوخت هوشمند به منظور شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد مصوب شده بود، اما وزیر نفت فعلی کار را به این شکل انجام نداد.

وی افزود: در بودجه امسال هم افزایش نرخ حامل‌های انرژی و بنزین مطرح شده بود که مجلس با آن مخالفت کرد.با توجه به شرایطی که ایجاد شده است و امکان دارد به سمت تحریم‌ها پیش برویم و شاهد مشکلاتی در زمینه بنزین باشیم، امکان دارد دوباره به سمت سهمیه‌بندی بنزین برویم ،اما اکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: